İçişleri Bakanı Yerlikaya, Mısırlı mevkidaşı Tevfik ile görüştü

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Mısır İçişleri Bakanı Mahmud Tevfik ile bir araya geldi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Yerlikaya, NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, Mısır'ın başkenti Kahire'de gerçekleştirilen görüşmenin verimli geçtiğini belirtti. Ali Yerlikaya, "Başta insani yardımların daha hızlı Gazze'ye ulaştırılması olmak üzere birimlerimiz arasında organize suçlar, uyuşturucu, siber suçlar, düzensiz göç ile mücadele, afetlerin önlenmesi, müdahale ve iyileştirme faaliyetleri alanlarında işbirliği konularını ele aldık. Sayın Bakan'a nazik ev sahipliği için teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


El Nino uyarısı: Öngörülemez ve riskli olacak

Putin’in Davos’u ikiye bölündü: Savaş ya da barış! Finans devlerinin yerini, silahlar aldı…

'Bıçaklandım' dedi, polis inanmayıp kelepçe taktı: İngiltere'de infial yaratan Henry Nowak cinayeti!

Cenaze duaları okunurken, “ölüm bölgesinden” sürünerek geldi! 6 gündür kayıptı, Everest’te mucize yaşandı...

İspanya'da tahtın varisi prenses, paraşütle atladı!