Japonlar nükleere karşı sokağa döküldü!

Japonya'da geçtiğimiz yıl meydana gelen deprem ve tsunami felaketinde zarar gören, Fukushima nükleer reaktörünün ardından ülke genelinde kaptılan tüm reaktörlerden ikisinin tekrar açılması protestolara neden oldu.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Yüzlerce nükleer karşıtı Japon, başkent Tokyo'da parlamento binası önünde toplanarak, hükümetin kararını protesto etti.
Ülke çapında yaklaşık 100 bin kişi toplanarak başkentin 9 farklı noktasında eylemlerini gerçekleştirdi, "Nükleer istemiyoruz" sloganları attı.
2011 yılında meydana gelen depremde, Fukuhisma nükleer santralinin ardından, Japon hükümeti ülkede bulunan 50 nükkler santrali de kapatmıştı.
Ancak hükümet Ohi kentinde bulunan iki nükleer santralin testlerden geçtiğini ve güvenli olduğunu açıklayarak, tekrar çalışmaya başlatılacağını duyurdu.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Trump'ın dilinden düşmüyor: Hark Adası hakkında neler biliniyor?

Haftalardır konuşuluyordu, haberi geldi: EL NİNO başladı! Dünya ‘süper’ dalga eşiğinde...

O ülke adını değiştiriyor: Türkiye’yi örnek gösterdiler!

Sagrada Familia’da görkemli açılış töreni

Bill Gates'ten Epstein itirafları: "Bana şantaj yaptı"