İzmir'de ulaşıma zam
İzmir Büyükşehir Belediye Meclisi, 1 Eylül'den itibaren geçerli olmak üzere şehir içi toplu ulaşıma zam yaptı.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, ağustos ayı olağan meclis toplantısının üçüncü birleşiminde alınan kararlarla kentteki toplu ulaşım tarifeleri düzenlendi.

Bu kapsamda tam biniş ücreti 25 liradan 30 liraya, öğrenci biniş ücreti 10 liradan 15 liraya, öğretmen biniş ücreti 17,72 liradan 20 liraya, 60 yaş üstü biniş ücreti ise 20 liradan 25 liraya yükseltildi.
Ayrıca aylık öğrenci abonman kontör ücreti de 4,80 liradan 6,34 liraya çıktı.

- İZBAN'da yeni düzenleme
Mecliste oy çokluğuyla TCDD ve belediyenin yüzde 50 ortak olduğu İZBAN'da 90 dakika ücretsiz aktarma ve Halk Taşıt uygulamalarının kaldırıldığı ifade edildi.
Yeni sistemin, İZBAN tarafından yapılacak teknik altyapı çalışmaları tamamlanınca hayata geçirileceği, İzmirim Kart'ın İZBAN'da geçerliliğini koruyacağı ama yolcuların belirtilen ayrıcalıklardan faydalanamayacağı belirtildi.

SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Yargıtay'dan çıraklık ve staj süresi kararı! Emeklilik hesabında dikkat çeken gelişme

A101 11 HAZİRAN AKTÜEL KATALOĞU YAYINLANDI! Bu Hafta Neler İndirimde? A101 “Aldın Aldın” Kataloğunda Gıdadan Teknoloji Ürünlerine Çeşit Çeşit Ürün...

BİM 12 HAZİRAN 2026 AKTÜEL KATALOĞU: Bu Hafta Neler İndirimde? Elektrikli Bisikletten Teknoloji Ürünlere Babalar Günü Kataloğu...

En az yakan otomobiller açıklandı! İşte benzinli, dizel ve otomatik modellerin listesi

ŞOK 10 HAZİRAN 2026 AKTÜEL KATALOĞU YAYINLANDI! ŞOK Aktüel Ürünler Bu Hafta Neler? Plaj ve Kamp Ürünlerinde Dev Fırsat