Kanser Tedavisi Gören Gül Onat'tan Hastane Odasından Yeni Paylaşım!
Sihirli Annem dizisinde “Perihan Peri” karakteriyle hafızalara kazınan usta oyuncu Gül Onat bir süredir kanser nedeniyle tedavi görüyor. Ünlü oyuncu kendisine gönderilen çiçeklerle hastane odasından yeni bir paylaşım yaptı.
Zor bir tedavi süreci yaşadığını belirten Onat şu ifadeleri kullanmıştı:
"Hastalığım 2023 yılında başladı. En tehlikeli ve öldürücü pankreas kanseri. Niye ben demedim Kabullendim. Çok ağır ameliyatlar geçirdim. Cehennemi yaşadım, zehirterapi radyoterapi bir yıl rahat geçti sonra bağırsaklara nüksetti. Gene çok ağır ameliyatlar bu günlere geldim şükür.'' ''Ben hiç pozitif düşünemedim bu süreçte. Kendimi şaşırtan bir olgunlukla karşıladım bu ölümcül hastalığı ama hep gırgır geçtim. Şu anda bağırsaklarım bir torbaya boşalıyor altı aydır. Çok sıkıntılı bir iş kendi bağırsağını gören ender kişilerdenim yani." Sağlık durumu merak konusu olan usta oyuncunun tedavi sürecini sevenleri yakından takip ediyor.
Gül Onat Duman, pankreas kanseri tedavisi gördüğü hastane odasından yeni bir paylaşım yaptı. Kendisine gönderilen çiçeklerle poz veren oyuncu, paylaşımında Polat Yağcı'ya teşekkür ederek, "Sevgili Polat Yağcı... Sonsuz teşekkürler bu güzel çiçekler için" notunu düştü.
SAĞLIK DURUMUYLA İLGİLİ YENİ GELİŞME
Ünlü oyuncu Gül Onat, geçtiğimiz gün kişisel hesabından sağlık durumuyla ilgili yeni gelişmeyi açıklamıştı.
Pankreas kanseriyle mücadele eden ünlü oyuncu, üç ameliyat geçirdiğini duyurmuştu.
"OĞLUM ÇOK ISRAR ETTİ..."
Hastaneden paylaşım yapan Gül Onat, "Canım sevenlerim, dostlarım, arkadaşlarım… Böyle hastanelerden bilgi vermek beni çok sıkıyor aslında ama oğlum çok ısrar etti, 'sevenlerine haber ver' demişti.
