Serenay Sarıkaya ile Mert Demir aşka geldi! Otomobilde romantik poz!
Ünlü oyuncu Serenay Sarıkaya uzun süredir başarılı şarkıcı Mert Demir'le aşk yaşıyor. Güzel yıldız, sevgilisiyle birlikte 'selfie' pozu verdi. Ünlü çiftin karesi sosyal medyada yoğun ilgi gördü.
Serenay Sarıkaya – Mert Demir aşkı hız kesmeden devam ediyor. Ünlü oyuncu 10,7 milyon takipçisinin olduğu Instagram hesabında dikkat çeken bir paylaşımda bulundu.
Sevgilisi ile otomobilin arka koltuğunda ‘selfie’ pozu veren ünlü oyuncunun paylaşımı yoğun ilgi gördü.
Serenay Sarıkaya – Mert Demir çifti, bu paylaşımın ardından sosyal medyada gündem oldu. Öte yandan Serenay Sarıkaya, başrolünde olduğu 'Kimler Geldi Kimler Geçti' dizisini sevgilisiyle izledi. İkiliye çıkışta Boran Kuzum eşlik etti.
Serenay Sarıkaya, 3 yıldır başarılı şarkıcı Mert Demir ile aşk yaşıyor.
Geçmişte 'reklam aşkı' iddialarıyla gündeme gelen ikiliye ilişkin dikkat bir gelişme yaşanmıştı.
Ünlü çiftin ayrıldığı öne sürülmüştü.
Serenay Sarıkaya'nın Mert Demir ile birlikte olan fotoğraflarını Instagram hesabından kaldırmaması ise dikkat çekmişti.
Mert Demir, reklam aşkı iddiaları üzerine şu açıklamayı yapmıştı:
''Reklam ilişkisi değil çok sevdiğim, aşık olduğum bir ilişkinin içerisindeyim. Hissettiğim bu güzel duyguları kendi hayatınızda deneyimlemenizi tüm kalbimle diliyorum.
Bundan sonra hakkımda yapılan tüm yalan haberlere karşı hukuki işlem başlatacağımın bilinmesini isterim. Hepinize sağlıklı, huzurlu bir hayat diliyorum''
