İlk paylaşım! Survivor İsmail Balaban baba oldu: 'Çok şükür evladımıza kavuştuk!'
‘Survivor’ ile geniş kitlelerce tanınan İsmail Balaban ve İlayda Şeker bebek beklediklerini duyurmuştu. Ünlü çift, kızları İlis'in dünyaya geldiğini duyurdu. İşte detaylar...
Haberin Devamı
/
Survivor'ın 2021 yılında ekrana gelen sezonunda tanışan ve arkadaşlıkları aşka dönüşen İlayda Şeker - İsmail Balaban çifti sosyal medya üzerinden 'bebek' müjdesi vermişti.
/
Ünlü çift, kızları İlis'i kucaklarına aldı. İsmail Balaban, kızıyla çektiği selfie pozuna şu notu düştü:
“Çok şükür evladımızı kucağımıza almak nasip oldu. Dinine, vatanına, bayrağına bağlı hayırlı bir evlat olarak yetiştirmek nasip olsun inşallah”
Haberin Devamı
/
İlayda Şeker ise sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda takipçilerine teşekkür etti:
"Güzel dilek ve mesajlarınız için hepinize teşekkür ederim. Toplu cevap vereyim yetişebildiğime döndüm ama çok yorgunum iyi ki varsınız. Biraz uyuyacağım"
