SURVIVOR ELEME ADAYI 9 MAYIS 2026 | Survivor'da eleme adayı kim oldu, 3. dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı?

SURVIVOR ELEME ADAYI 9 MAYIS 2026 | Survivor'da eleme adayı kim oldu, 3. dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı?
Kaynak:Cnnturk.com

Survivor'da eleme adayının kim olduğu, yarışmanın 9 Mayıs 2026 Cumartesi günü yayınlanan bölümünü kaçıran vatandaşlar tarafından merak edildi. Yarışmada haftanın ilk 2 eleme adayı Beyza ve Seda olmuştu. Peki, Survivor'da 3. dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? 9 Mayıs 2026 Survivor'da eleme adayı kim oldu?

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Survivor'da eleme adayının kim olduğunu öğrenmek isteyenler arama motorlarında yaptıkları sorgulamalara hız verdi. Haftanın 3. dokunulmazlık oyunu heyecanlı anlara sahne oldu. Kıyasıya rekabetin yaşandığı oyunda zaman zaman sinirler gerildi. Peki, 9 Mayıs 2026 Survivor'da eleme adayı kim oldu? İşte Survivor'da yaşananlar…

SURVIVOR’DA DOKUNULMAZLIK OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?

Survivor'da dokunulmazlık oyununu kazanan taraf ünlüler takımı oldu.

SURVIVOR’DA ELEME ADAYLARI KİMLER?

Survivor haftanın eleme adayları Beyza ve Seda olmuştu. Cumartesi akşamı ise yarışmada dokunulmazlık oyununu kaybeden gönüllüler takımının kadın yarışmacıları doğrudan eleme potasına gitti.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Bu doğrultuda eleme düellosu eşleşmeleri de Nagihan - Seda, Beyza - Sude olarak gerçekleşti.

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber