Aziz Yıldırım'dan teknik direktör açıklaması! Fenerbahçe'de seçime doğru...
Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, transfer çalışmalarıyla ve teknik direktörle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Yıldırım aynı zamanda Galatasaray'a da tepki gösterdi...
Fenerbahçe'ye 'şike' imasında bulunmaya çalışanlara şunu açıkça ifade etmek isteriz, sizler için geçmişte söylediklerimiz ve mahkemelerde beraat ettiğimiz sözlerimiz aşağıdadır;
'Fenerbahçe Spor Kulübü başkanı Aziz Yıldırım'ın, 26.05.2016 tarihinde, Galatasaray-Fenerbahçe arasında oynanan Ziraat Türkiye kupası finali sonrasında yapmış olduğu basın toplantısında, Aziz Yıldırım şike yapmadı. Ama Galatasaray şike yaptı. Hepimizin gözü önünde', 'Bu ülkeye şikeyi sokan Galatasaray'dır. 8-0'ı unuttu mu herkes… Arabalar…', 'Ama 2000 yılında Fethullah Gülen'in dua ederek, Galatasaray'ı şampiyon yaptığı söyleniyor. Bende böyle bir şey yok', 'Onların Strum Graz maçında son 5 dakikayı izleyin. Şike var mı yok mu?', 'Ama Galatasaray hep şike yapıyor. Beni daha fazla konuşturmasınlar, altından kalkamazlar. Hiçkimse kalkamaz', 'Önce herkes edepli olacak, adam olacak'Kamuoyunun özellikle şunu bilmesini isteriz; 2026-2027 sezonu itibariyle, artık karşısında bölünmüş, parçalanmış bir camia değil, gerektiğinde tek yumruk olmayı bilen büyük Fenerbahçe camiasını bulacaksınız.
Bizim Fenerbahçemiz…"
