Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım'dan stadyum iddialarına cevap!
Fenerbahçe’de seçim süreci kızışıyor. Adaylığını açıklayan Aziz Yıldırım, dernek ziyaretlerine aralıksız devam ederken iddialı açıklamalarda bulundu.
Haberin Devamı
/
Sezonun bitmesiyle tüm dikkatlerin çevrildiği başkanlık seçiminde çalışmalarını hız kesmeden sürdüren Yıldırım, dün de seçim ofisini faaliyete geçirdi. Büyük açılışın ise daha sonra yapılacağı öğrenildi.
/
Dernek buluşmalarında birlik vurgusu yapan Aziz Yıldırım, şu açıklamaları yaptı:
Haberin Devamı
/
“Bir olursak, birlikte mücadele edersek yapıyı sel olur yıkarız. İyi takım yapacağız. Böylece saha dışında vereceğimiz mücadele daha kolay olacak.
/
Kendi dönemimi dahil ederek söylüyorum, başarısızlığı durdurmak için göreve talibim. Daha önceki seçimde aday olmadım, kulübü düzeltmelerini bekledim. Ama bu olmayınca aday olmaya karar verdim. Kimsenin adamı değiliz. Fenerbahçe’nin adamıyız.”
Haberin Devamı
Haberin Devamı
/
Yıldırım, Fenerbahçe’nin değerlerine sahip çıkılması gerektiğinin altını çizerek şöyle konuştu:
“Fenerbahçe’nin değerlerine sahip çıkalım. Sosyal medyadaki algılara kapılmayın. Hepsi bizim değerimiz.”
Stadyum söylentilerine net cevap
/
Başkan adayı Aziz Yıldırım, stadın yerinin değişeceği yönündeki iddiaları da kesin bir dille yalanladı:
“Stadın yerinin değişmesi kesinlikle bizim gündemimizde yok. Böyle bir şey söz konusu değil. Bu konuda da içinizi ferah tutun.”
