Galatasaray'ın şampiyonluk geliri belli oldu: Kasayı dolduruyor
Süper Lig’de üst üste dördüncü, toplamda 26. şampiyonluğunu 33. haftada ilan eden Galatasaray, sahadaki başarısını maddi olarak da taçlandırdı.
Haberin Devamı
/
Antalyaspor’u 4-2 mağlup ederek şampiyonluğunu matematiksel olarak garantileyen sarı-kırmızılılar, bu zaferle birlikte önemli gelir kalemlerini de kasasına yazdırdı.
Süper Lig’den Yüksek Gelir
/
Galatasaray, her kulübe verilen sabit “ayak bastı” parasını 132,2 milyon TL olarak kasasına koydu. Ligde oynadığı 24 galibiyet ve 5 beraberlikle de 256 milyon TL’nin üzerinde performans primi kazandı. Bitime kalan son maçta galibiyet alınması halinde bu rakam 20 milyon TL daha artabilecek.
Haberin Devamı
/
Şampiyonluk primi olarak yaklaşık 227,8 milyon TL alacak olan Galatasaray, Türkiye’nin en çok şampiyon olan takımı unvanıyla geçmiş yıllarda kazandığı her kupa için de ek pay alacak. Bu kalemden de yaklaşık 256 milyon TL’lik bir gelir bekleniyor.
Şampiyonlar Ligi’nden Büyük Katkı
/
Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi’nde mücadele edecek olan Galatasaray, Devler Ligi’ne katılım bedeli olarak yaklaşık 18,6 milyon Euro (yaklaşık 700 milyon TL) garantiledi. Kulüp katsayısı, yayın gelirlerinden gelecek ek ödemeler ve olası başarı primleriyle bu rakamın 30 milyon Euro’yu (1 milyar TL’nin üzeri) aşması öngörülüyor.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Ek Gelirler Yolda
/
Şampiyonlukla birlikte resmi mağazadaki satışların ciddi oranda artması, mevcut sponsorluk sözleşmelerindeki bonus maddelerinin devreye girmesi ve ticari gelirlerdeki yükseliş de beklenen diğer kalemler arasında.
/
Yapılan hesaplamalara göre Galatasaray’ın 2025-2026 sezonu şampiyonluk geliri, toplamda 2,5 milyar ile 3 milyar TL arasında bir seviyeye ulaşabilir.
