Vincent Aboubakar: Fenerbahçe taraftarından özür diliyorum

Fenerbahçe derbisinin ikinci yarısında Hadziahmetovic'in yerine oyuna dahil olan Beşiktaş'ın başarılı futbolcusu Nathan Redmond, 4-2 galip geldikleri karşılaşmada 1 gol, 3 asistle oynayarak maçın gidişatını değiştiren oyuncu oldu.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Derbi sonrası Vincent Aboubakar, Tayyip Talha sakatlandığı için çok üzgünüz, geçmiş olsun diyoruz. Bu galibiyeti onun için aldık. Kazanmak için her şeyi yaptık. Takım olarak sahada müthiş bir duruş sergiledik. 10 kişi de ancak böyle savaşarak kazanılır. Futbolda bazı şeyler olabilir. Maç içinde olanlardan ötürü Fenerbahçe taraftarından özür diliyorum." dedi.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Galatasaray, Jhon Duran transferinde kritik maddeyi masaya koydu

Vincenzo Italiano imzayı attı: Beşiktaş'la düşüncelerimiz örtüşüyor

Sadettin Saran'dan veda konuşması: Şampiyon olsam bile ayrılacaktım

Galatasaray'a Bernardo Silva transferinden müjdeli haber

LaLiga’da yılın oyuncusu belli oldu! Arda Güler’in rakibi…
