21 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı

Ordu'da tekstil fabrikasında çalışan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Ulubey ilçesinde faaliyet gösteren tekstil fabrikasında çalışan işçilerden bazıları yemek yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.
İhbar üzerine bölgeye polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.
Kentteki çeşitli hastanelere kaldırılan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


BABALAR GÜNÜ NE ZAMAN 2026? Babalar Günü Bugün Mü? Nasıl Ortaya Çıktı, Neden Kutlanır?

Batman'ın yamaçlarında asırlık ata geleneği

NEVŞEHİR MUSTAFAPAŞA SEÇİM SONUÇLARI 2026: Ürgüp Mustafapaşa seçim sonuçları ne zaman belli olacak? Oy verme işlemi ne zaman bitecek? Nevşehir Ürgüp Mustafapaşa seçim sonuçları canlı takip...

GÜMÜŞHANE TEKKE SEÇİM SONUÇLARI 2026: Tekke seçim sonuçları ne zaman belli olacak? Oy verme işlemi ne zaman bitecek? Gümüşhane Tekke seçim sonuçları canlı takip...

Kıskançlık bahanesiyle eşinin çalışanını vurdu

