21 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı

21 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı
Kaynak:AA

Ordu'da tekstil fabrikasında çalışan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Ulubey ilçesinde faaliyet gösteren tekstil fabrikasında çalışan işçilerden bazıları yemek yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

İhbar üzerine bölgeye polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

Kentteki çeşitli hastanelere kaldırılan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin
Sıradaki Haber
Sıradaki Haber