Sıcak çok sıcak... 19 kentte termometreler 40 derecenin üzerine çıktı!

Sıcak çok sıcak... 19 kentte termometreler 40 derecenin üzerine çıktı!
Kaynak:AA

Bir süredir Afrika sıcaklarının etkili olduğu ülkemizde, hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde seyretmeye devam etti. Öyle ki yurt genelinde bugün termometreler, 19 ilde 40 derecenin üzerini gösterdi.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün (MGM) internet sitesindeki verilere göre, sıcaklıklar yurt genelinde mevsim normallerinin 6 ila 12 derece üzerinde seyretti. Ancak sıcaklıkların yarından itibaren mevsim normallerine düşeceği öğrenildi.

EN SICAK İLİMİZ BELLİ OLDU

Yurt genelinde bugün en yüksek sıcaklık 47,3 dereceyle Siirt'in Kurtalan ilçesinde ölçüldü. Bunu 46,7 dereceyle Şırnak'ın Cizre ile Batman'ın Beşiri ilçeleri takip etti.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Temmuz ayının son gününde sıcaklıklar 19 ilde 40 ile 47,3 derece aralığında seyretti.

SICAKLIĞIN 40 DERECEYİ AŞTIĞI İL VE İLÇELER

Termometrelerin 40 derecenin üzerini gösterdiği il ve ilçeler şöyle:

İL/İLÇE        SICAKLIK(C°)

Siirt, Kurtalan 47,3

Şırnak - Cizre 46,7

Batman - Beşiri 46,3

Mardin - Dargeçit 46,3

Diyarbakır - Silvan 46

Malatya - Yazıhan 44,5

Elazığ - Baskil 44,3

Şanlıurfa - Hilvan 44,3

Adıyaman - Kahta 44

Gaziantep - Karkamış 43,9

Bingöl - Genç 42,7

Erzincan - Kemaliye 42,5

Tunceli il merkezi 42,1

Hatay - Hassa 41,2

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Kahramanmaraş - Çağlayancerit 40,6

Erzurum - İspir 40,5

Muş - Hasköy 40,5

Karaman il merkezi 40,4

Kilis il merkezi 40,4

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber