Günümüz velileri artık öğretmenlerin de işine karışır oldu. Hatta öyle bir boyut aldı ki sınıf içinde şiddete kadar gitti. Yani öğretmene olan saygı azalıyor, zamanla otorite kaybı oluşuyor... Peki okulların patronu veliler mi oldu? Öğretmenlere saygı azaldı mı? Buna karşı ne yapılmalı? Hangi adımlar atılmalı? Detaylar CNN TÜRK Muhabiri Emel Telli'nin hazırladığı haberde...