Binali Yıldırım: Acil servislere artık kız bakmaya gidiliyor
Başbakan Binali Yıldırım, vatandaşların artık acil servislere sadece tedavi için değil, çocuklarını evlendirmek için gittiklerini söyledi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Vatandaşların artık daha kaliteli sağlık hizmeti adlıklarını iddia eden Başbakan Yıldırım "Dün bir arkdaşımız söyledi, çok ilgimi çekti. Acil servislere bayramda vatandaşlar gidiyorlarmış. Ne için gidiyorlarmış biliyor musunuz? Kız bakmaya gidiyorlarmış.Artık hastaneler o kadar şirin hale geldi ki, vatandaşlar oğullarını, kızlarını evlendirmek için acil servislere gidiyorlar, oralara yuvalar kurmak için ziyaretler yapıyorlar. Acil servisler artık sadece sağlık hizmeti vermiyor, yuva kurmak için de hizmet veriyor. İşte geldiğimiz nokta bu" diye konuştu.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Yaren leyleğin eşi Nazlı, 5 yıl aradan sonra balıkçı Adem Yılmaz’ın kayığına kondu

İZMİR 28 GÜNLÜK SU KESİNTİSİ: İzmir’de Sular Ne Zaman Gelecek, Hangi İlçelerde Sular Kesilecek?

TOKİ KONUT SATIŞI YAPILACAK İLLER VE İLÇELER | TOKİ 20 Bin Kurasız Konut Satışı Hangi İllerde Yapılacak?

CHP GRUP TOPLANTISI OLACAK MI? Bu Hafta CHP Grup Toplantısı Ne Zaman, Saat Kaçta? Kemal Kılıçdaroğlu Mu Özgür Özel mi Konuşacak?

12. YARGI PAKETİ MECLİS'E GELİYOR: Adalet Bakanlığı 12. Yargı Paketi Meclis'ten Geçti Mi, Ne Zaman Geçecek? Af Çıkacak Mı?