Düzce'de bir camide yangın çıktı

Düzce'de bir camide yangın çıktı

Düzce'de bir camide yangın çıktı

Haberin Devamı
Haberin Devamı

DÜZCE (AA) - Düzce'de yangın çıkan cami kullanılamaz hale geldi.

Merkeze bağlı Aydınpınar Köyü Cuma Mahallesi camisinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Vatandaşların ihbarıyla bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Ekiplerin yaklaşık 1 saatlik çalışmasıyla söndürülen yangında, cami kullanılamaz hale geldi.

Öte yandan Düzce İl Müftüsü Osman Aydın yangın bölgesine gelerek incelemelerde bulundu.


Sıradaki Haber
Sıradaki Haber