Nevşehir'de park halindeki otomobil yandı

Nevşehir'de park halindeki otomobil yandı

Nevşehir'de park halindeki otomobil yandı

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Ahmet KORKMAZER/NEVŞEHİR(DHA)-NEVŞEHİR’de, park halindeki otomobilde çıkan yangın, itfaiyenin müdahalesi ile söndürüldü.

Camicedit Mahallesi Belediye Caddesi’nde Kemal V.’ye ait park halindeki 50 AC 560 plakalı otomobil alev aldı. İhbar üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yaklaşık 10 dakikalık çalışmasıyla söndürülen yangında otomobilde, hasar oluştu. Ekipler yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlattı. (DHA)

FOTOĞRAFLI

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber