Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ordu'da vatandaşlarla sohbet etti, çay içti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ordu'da vatandaşlarla sohbet etti, çay içti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ordu'da vatandaşlarla sohbet etti, çay içti

Haberin Devamı
Haberin Devamı

ORDU (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ordu'da bir çay bahçesinde vatandaşlarla bir araya geldi.

Erdoğan, Recep Kara Spor Salonu'nda düzenlenen AK Parti Ordu 8. Olağan İl Kongresi'ne katılımının ardından vatandaşlarla bir araya geldi.

Kongre sırasında salondakilerin çay içmek istediklerini belirtmesinin ardından Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler'e vatandaşlarla bir araya geleceğini söyleyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rize Güneysu'ya hareket etmeden önce bir çay bahçesinde vatandaşlarla çay içti, sohbet etti.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin
Sıradaki Haber
Sıradaki Haber