ABD'de yük treni raydan çıktı: Tahliye emri verildi

ABD'nin Ohio eyaletinde kimyasal madde taşıyan yük treninin raydan çıkması sonucu meydana gelen yangın nedeniyle, bölge sakinleri tahliye edildi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
ABD'nin Ohio eyaletinde 50 vagonlu tren henüz bilinmeyen bir nedenle raydan çıktı. Trende yüklü olan kimyasal madde nedeniyle yangın çıkarken, olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Yangının kısa sürede büyümesi üzerine çevrede güvenlik önlemleri artırılarak, bölgeye 2 kilometre uzaklıkta yaşayan kişiler tahliye edildi.
Yetkililer olayda can kaybı ve yaralanma olmadığını belirtirken, olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği bildirildi.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Tokyo kapılarına dayandı! ‘Ayı’ alarmı sonrası 100 okulda eğitime ara verildi…

Filipinler’i vuran 7.8 büyüklüğündeki depremde can kaybı 41’e yükseldi

Tahran’da, ABD-İsrail saldırılarına ilişkin fotoğraf sergisi açıldı

İlişkiler 'Brüksel' uyarısı ile gerilmişti... Ermenistan'daki seçimlere dair Rusya'dan ilk yorum: Batı müdahalesi var!

Putin’in izlediği yakın temas: Kuzey Kore’de kritik buluşma!
