ABD'nin Chicago kentinde silahlı kavga: 2 ölü, 13 yaralı

ABD'nin Chicago kentinde bir partide çıkan silahlı kavgada 2 kişinin öldüğü, 13 kişinin yaralandığı bildirildi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Chicago Polis Departmanından yapılan yazılı açıklamada, Park Manor Mahallesi'nde cumartesi gecesi başlayan bir partide sabaha karşı arbede çıktığı ifade edildi.
Arbedenin silahlı kavgaya dönüştüğü belirtilen açıklamada, kavgada 2 kişinin öldüğü, 13 kişinin yaralandığı kaydedildi.
Açıklamada, yaralıların hastanelere kaldırıldığı ve olayla ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Vietnam'da kedi eti çetesine baskın! Çalınan yüzlerce patili, kesilmek üzereyken kurtarıldı...

Netanyahu'nun duymak istemeyeceği kelime: BARIŞ

Anlaşmanın perde arkası: 60 günlük kritik viraj

Türk savunma sanayiden Fransa'da gövde gösterisi

Trump ‘petrol aksın’ demişti: Hürmüz’de son durum ne? Denizcilik sektörü temkinli…
