Azerbaycan’ın Şam Büyükelçiliği yeniden açıldı

Azerbaycan Dışişleri Bakanlığı, Şam Büyükelçiliği'nin 13 yıllık aradan sonra yeniden açıldığını duyurdu.
Suriye’de Esad rejiminin devrilmesinin ardından bir ülke daha büyükelçiliğini yeniden açtı. Azerbaycan Dışişleri Bakanlığı, Şam Büyükelçiliği'nin 13 yıllık aradan sonra yeniden açıldığını duyurarak, Büyükelçilik maslahatgüzarının Şam'a giderek çalışmalarına başladığı kaydedildi.
Azerbaycan’ın uluslararası hukukun ilkelerine dayanarak Suriye’de kalıcı barış ve istikrarın sağlanmasını desteklediğini belirten Dışişleri Bakanlığı, "Azerbaycan ve Suriye arasındaki dostluk ve iş birliği ilişkilerinin keyfiyete olarak yeni bir aşamaya girmesi ve siyasi, ekonomik, kültürel ve diğer alanlarda ortaklığın geliştirilmesi için yeni fırsatların ortaya çıktığı bu önemli dönemde, büyükelçiliğimiz Suriye’nin geçiş dönemi hükümeti ile yakın iş birliği içinde çalışarak ikili ilişkilerimizin gelişimine destek verecektir" dedi.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Sahra Çölü'nde mahsur kalan 50 kişi susuzluktan öldü

El Nino uyarısı: Öngörülemez ve riskli olacak

Putin’in Davos’u ikiye bölündü: Savaş ya da barış! Finans devlerinin yerini, silahlar aldı…

'Bıçaklandım' dedi, polis inanmayıp kelepçe taktı: İngiltere'de infial yaratan Henry Nowak cinayeti!

Cenaze duaları okunurken, “ölüm bölgesinden” sürünerek geldi! 6 gündür kayıptı, Everest’te mucize yaşandı...