IŞİD ilk kez kadınların kafasını kesti...

IŞİD ilk kez kadınların kafasını kesti...

Alman Die Welt gazetesi internet sitesinde yer verdiği haberde, IŞİD’in Suriye’nin Deir al-Sor kentinde iki kadını “cadı” oldukları gerekçesiyle kafalarını keserek infaz ettiğini öne sürdü. Welt Online bu iddiasını Suriye İnsan Hakları Gözlem Evi’ne dayandırdı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Söz konusu iki kadının eşlerinin de Deir Essor’da öldürüldüğüne değinilen haberde, kadınların kafaları kesilerek infaz edilmesinin ilk olduğuna dikkat çekildi.

IŞİD, bugüne kadar fuhuş yaptıkları öne sürülen kadınları taşlayarak (recm) infaz ediyordu.

5 KİŞİ DE ORUÇ TUTMUYOR DİYE..

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Suriye İnsan Hakları Gözlem Evi’nin ulaştığı bilgilere göre, Deir al-Sor’da 5 erkek de Ramazan’da oruç tutmadıkları gerekçesiyle cezalandırıldı.

Sözkonusu erkeklerin elelrinden ve ayaklarından duvara asılarak cezalandırıldığı belirtiliyor.

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber