Katar Emiri Al Sani'den tebrik mesajı

Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçişten dolayı Türk halkını tebrik etti.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçişten dolayı Türk halkını tebrik etti. Al Sani sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, "Kardeş Türk halkını bu siyasi başarıdan dolayı kutluyorum ve onlara daha fazla ilerleme ve refah diliyorum." ifadelerini kullandı.
Erdoğan'ı da tebrik etti
Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ı da tebrik eden Al Sani, "Türk yönetimini, Türkiye Cumhuriyeti, halkı ve partileri için hayırlara vesile olacağını umduğum bu önemli geçişten dolayı tebrik ediyorum." ifadelerine yer verdi.
Al Sani dün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen "Cumhurbaşkanlığı Göreve Başlama Töreni"ne katılmıştı.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Dünya turnesine çıkmıştı: Ünlü şarkıcı Oliver Tree, helikopter kazasında hayatını kaybetti!

Bir yanda barış, diğer yanda ateş! Ukrayna’nın kalbi alev alev: Rusya’dan yeni bir BÜYÜK saldırı…

Ve tabeladan çıkarıldı: O binada artık Trump’ın adı yok

Hamaney'in cenaze programı netleşti: 5 gün sürecek

Brexit'in ilk adımı 10 yıl önce atıldı: Ayrılık kararının yansıması: "Hiç pişman değilim"
