Londra'da 'katil martı' paniği

Londra'da 'katil martı' paniği
Kaynak:(Fotoğraf: Temsili)

İngiltere’de martıların, koronavirüs pandemisiyle birlikte Londra'da özellikle güvercinleri öldürüp yemesi dikkat çekiyor.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Londralılar, canlıyken diğer kuşları öldüren ve yiyen martıların, COVID-19 karantinasından bu yana güvercin ve farelerle "ziyafet çektiğini" belirtiyor.

En zayıf halkalardan seçtikleri avlarının peşini bırakmayan martılar, hedeflerini yakaladığında da gagalayarak öldürüp yiyor.

2020 ve 2021 koronavirüs karantinaları sırasında İtalya’nın Başkenti Roma'daki martıların da yırtıcı hallerine geri döndükleri görülmüştü.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

TRT Haber'de yer alan habere göre karantinada yiyecek eksikliğinin martıları bu duruma sürüklediği belirtiliyor.

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber