Rusya'da mesajlaşma uygulaması Signal yasaklandı

Rusya'da mevzuata uymadığı gerekçesiyle mesajlaşma uygulaması Signal’e erişim engeli getirildi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Rusya Federal Bilgi Teknolojileri ve Kitle İletişim Denetleme Kurumundan yapılan yazılı açıklamada, Signal’in terör ve aşırılıkçılığa yönelik mevzuata uymadığı belirtildi.
Açıklamada, "Rus mevzuatının gerekliliklerinin ihlali nedeniyle Signal uygulamasına erişim kısıtlanmıştır." ifadesine yer verildi.
Rusya’da daha önce de Facebook, X ve Instagram gibi sitelere, son olarak da 1 Ağustos’ta YouTube'a erişim yasağı getirilmişti.
ABD merkezli mesajlaşma uygulaması Signal, özellikle gizliliğe yönelik uçtan uca şifreleme gibi kullandığı teknolojilerle tanınıyor.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Dünya turnesine çıkmıştı: Ünlü şarkıcı Oliver Tree, helikopter kazasında hayatını kaybetti!

Bir yanda barış, diğer yanda ateş! Ukrayna’nın kalbi alev alev: Rusya’dan yeni bir BÜYÜK saldırı…

Ve tabeladan çıkarıldı: O binada artık Trump’ın adı yok

Hamaney'in cenaze programı netleşti: 5 gün sürecek

Brexit'in ilk adımı 10 yıl önce atıldı: Ayrılık kararının yansıması: "Hiç pişman değilim"
