MEB'den liseler için yeni yaş düzenlemesi

Milli Eğitim Bakanlığı milyonlarca genci ilgilendirecek bir düzenleme yaptı. Liseler için yapılan yeni yaş düzenlemesine göre 18 yaş üstü öğrenciler de liseye kayıt yaptırabilecek.
Milli Eğitim Bakanlığı 12 yıllık zorunlu eğitim kapsamında liseler için yeni bir düzenleme yaptı. Yeni sisteme göre 8 yaş üstü öğrenciler liseye kayıt yaptırabilecek ancak 22 yaşına kadar mezun olamayanların kayıtları silinecek ve Açık Liseye yazdırılacak.
Sabah gazetesinin haberine göre; Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 12 yıllık zorunlu eğitim kapsamında liseler için yeni yaş düzenlemesi getirdi. 18 yaş üstü öğrenciler liseye kayıt yaptırabilecek ancak 22 yaşına kadar mezun olamayanların kayıtları silinecek ve Açık Lise'ye gönderilecek.
Sınıf tekrarları nedeniyle mezun olamayan, yaşları 22'nin üzerindeki öğrencilerle 14 yaşındaki öğrencilerin aynı kampüste bulunması pedagojik olarak sorunlara neden olunca MEB ilgili yönetmelikte değişiklik yapıp lise mezuniyeti için 22 yaşı üst sınır olarak belirledi.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


OKULLAR NE ZAMAN KAPANACAK? Okulların Kapanmasına Kaç Gün Kaldı? Karneler Ne Zaman Dağıtılacak? İşte 2026-2027 Ders Başı Tarihi...

KPSS BAŞVURU TARİHİ NE? KPSS 2026 Ne Zaman? Başvuru Nasıl Yapılır? ÖSYM Takvimi Açıklandı

12 Haziran okullar tatil mi? Neden okullar tatil olacak? 12 Haziran Cuma günü okullar var mı yok mu?

LGS 2026 NE ZAMAN? LGS Sınav Giriş Belgesi Yayınlandı mı? LGS Sınav Yerleri Açıklandı mı? e-Okul Sorgulama Ekranı

YKS GİRİŞ BELGESİ SORGULAMA: 2026 YKS Giriş Yerleri Açıklandı Mı, Ne Zaman Açıklanacak? ÖSYM Sınav Giriş Belgesi Nasıl Alınır?
