Bakan Bayraktar'dan, Nahçıvan doğal gazı açıklaması

Bakan Bayraktar'dan, Nahçıvan doğal gazı açıklaması

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar "Türkmenistan doğal gazının Azerbaycan ve Gürcistan üzerinden Türkiye'ye ulaştırılması için bu anlaşmayla mutabakata varmış oluyoruz" açıklamasında bulundu.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Cabbarov ile "Türkiye-Azerbaycan Doğal Gaz Alanında İş Birliği Anlaşması'na ilişkin basın toplantısı düzenledi.

Bakan Bayraktar, Azerbaycan'la ilişkiler ikinci bir aşamaya geçtiğini belirterek şu bilgileri paylaştı:

Azerbaycan'la ilişkiler ikinci bir aşamaya geçti. İlişkiler 15 Haziran 2021'de imzalanan Şuşa Beyannamesi ile strateji ortaklığa ulaştı. Özellikle enerji alanında iş birlikleri geliştirildi. İki ülke kararlı bir şekilde yatırımlarına devam ediyor. İlişkilerimiz doğalgaz alanında yeni bir boyuta geliyor. 2030 yılına kadar Azerbaycan doğalgazın Türkiye'ye ek olarak ulaşmasını öngörüyoruz.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Türkmenistan doğalgazının Azerbaycan ve Gürcistan üzerinden Türkiye'ye ulaştırılması için bu anlaşmayla mutabakata varmış oluyoruz.

Bu kış Nahçıvan'ın doğalgazı Türkiye üzerinden teslim edilecek. Bu hattı en kısa zamanda ele alacağız. Avrupa'ya Türkiye üzerinden doğalgaz aktarımını genişleteceğiz. İş birliğimizi bu anlaşmalarla perçinlemeye devam edeceğiz.

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber