Teknoloji, bilim ve insan odaklı sürdürülebilirlik için geleceğe yatırım

Kozmetik şirketi L'Oréal Türkiye 2025 Dünya Çevre Günü’nde sürdürülebilirlik çalışmalarındaki son gelişmeleri paylaştı.
Geçtiğimiz yıl dijital kampanyalarında karbon salınımını azaltmak için 2 markasıyla IMPACT+ iş birliğini duyuran şirket bu yıl bu iş birliğini tüm markalarını kapsayacak şekilde genişlettiğini duyurdu ve sürdürülebilir bir gelecek için attığı adımları kamuoyu ile paylaştı.
Şirket Muğla’da yangın nedeniyle hasar gören ormanlık bölgelere yaklaşık 6000 metrekarelik alanı kapsayacak şekilde, 50 bin tohum topu atımı gerçekleştirdiğini açıkladı.
Şirketin sürdürülebilirlik ile ilgili gelişmelerinden bahseden Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen, “2020 yılında duyurduğumuz ‘Gelecek için L’Oréal’ hedeflerimiz doğrultusunda da çalışmalarımıza devam ediyoruz. Geçen sene başlattığımız IMPACT+ iş birliğimizde bu sene kapsamımızı genişleterek L’Oréal Türkiye çatısı altındaki tüm markalarımızda IMPACT+ uygulamalarımızı hayata geçirdik” dedi.
IMPACT+ ile yapılan iş birliği kapsamında, kreatif dosya boyutlarının küçültülmesi, daha az veri aktarımı sağlanması ve bağlantı ile cihaz hedeflemeleri gibi çevreci stratejilerin hayata geçirildiği belirtildi.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Altın yatırımcıları dikkat! Dev banka yeni fiyat tahminini açıkladı

Altın, döviz, borsa, mevduat! En çok kazandırması beklenen yatırım aracı hangisi?

SÜPER LOTO SONUÇ SORGULAMA EKRANI: 11 Haziran Süper Loto sonuçları açıklandı mı, ne zaman açıklanacak?

MAZOT VE GÜBRE DESTEĞİ NE KADAR? Mazot ve gübre desteği artacak mı, ne kadar olacak? Bakan Yumaklı'dan açıklama!

Togg haziran kampanyasını duyurdu! Sıfır faizli kredi ve güncel fiyat listesi
