20 yıl sonra mezun olduğu okula döndü

Doğukan Manço, 20 yıl aradan sonra mezun olduğu Galatasaray Lisesi'ne döndü.
Galatasaray Lisesi öğrencilerinden aldığı davet ile dün tam 20 yıl sonra okuluna dönen Doğukan Manço, hem keyifli hem duygusal anlar yaşadı. Belçika’da doğan Manço, Türkiye’ye döndükten sonra eğitim hayatına üç yıl boyunca Galatasaray Lisesi’nde devam etmişti.
Bu dönemin hayatının dönüm noktalarından biri olduğunu anlatan Manço, “Galatasaray Lisesi’nde okumak Mançolarda aile geleneği gibi bir şey, babam da bir dönem Galatasaray Lisesi’nde okumuştu. Bu okulun ve geçirdiğimiz zamanların değeri büyük. Ben İstanbul’da oturmamıza rağmen GS Lisesi’nde bir yıl da yatılı okudum. O dönem çok haylaz geçti ama o yatakhane maceraları, okuldan kaçış hikayelerim kitap olur” diyerek hem okul maceralarını hem de kendini hayata nasıl hazırladığını esprili bir dille anlattı.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Mine Tugay'ın kusursuz fiziğine beğeni yağdı! 'Kim der 47 yaşında'

DİLAN POLAT'A BİR ŞOK DAHA! Yedek Instagram'ı da dahil, tüm sanal medya hesapları engellendi!

Aşk-ı Memnu'nun Behlül'üydü! Kıvanç Tatlıtuğ sanal medyada gündem oldu: 'Lütfen bana acı'

'Panter Emel' lakaplı Emel Yıldız son yolculuğuna uğurlandı! Türkan Şoray'dan büyük vefa!

G.O.R.A 4 Geri Dönüyor! Cem Yılmaz’dan “Son Geri Sayım” Paylaşımı