Paralimpik sporcularımız yurda döndü

2012 Londra Paralimpik Oyunları'nda mücadele eden milli takım kafilesi, İstanbul'a döndü.
Londra'daki oyunlarda 1 altın, 5 gümüş, 4 bronz olmak üzere toplam 10 madalya kazanan ay-yıldızlı sporcular, Atatürk Havalimanı'na kafile başkanı Spor Genel Müdürü Mehmet Baykan ile birlikte gelirken, aileleri tarafından çiçeklerle karşılandı.
Halterde dünya ve olimpiyat rekoru kırarak altın madalya kazanan Nazmiye Muslu, verdiği sözü tuttuğu için çok mutlu olduğunu söyledi. Muslu, kapanış töreninde Türk bayrağını taşımasının kendisini altın madalya aldığı gün kadar mutlu ettiğini ifade etti.
Judoda 70 kiloda gümüş madalya alan Nazan Akın da çok mutlu olduğunu, kazandığı madalyayı Türkiye'ye armağan ettiğini belirtti.
Masa tenisinde hem ferdi yarışlarda hem de takım yarışında gümüş madalya kazanan Neslihan Kavas ise daha fazla çalışarak 2016'da madalyanın rengini altın yapacağını söylerken, takım yarışındaki partneri Ümran Ertiş de çok mutlu olduğunu ifade etti.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Okçular Vakfı Spor Kulübü Müdürü Mehmet Oruç'tan Fetih Kupası açıklaması: Uluslararası seviyeye ulaştı

13. Fetih Kupası'nın açılış töreni yapıldı

Jake Paul - Mike Tyson ağır siklet boks müsabakası sonuçlandı! 78-74'lük puanla kazanan belli oldu...

Kalp krizi nedeniyle hayatını kaybeden başpehlivan Ali Altun, son yolculuğuna uğurlandı...

Taha Akgül, Türkiye Güreş Federasyonu başkanlığına adaylığını duyurdu