Yasemin Adar Yiğit'ten de altın madalya geldi

Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, Akdeniz Oyunları 76 kilo final müsabakasında İtalyan Enrica Rinaldi’yi 10-0 mağlup ederek altın madalya kazandı.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Oran kentinde düzenlenen organizasyonda Yasemin Adar Yiğit, çeyrek final karşılaşmasında Mısırlı Samar Hamza’yı 10-0, yarı finalde ise İspanyol Carla Lera Celda’yı 10-0 mağlup ederek finale çıktı. Finalde ise İtalyan Enrica Rinaldi’yi yine aynı skorla 10-0 ile geçen Yiğit, şampiyon oldu.
Yasemin Adar Yiğit'ten altın madalya! 🥇
— TRT Spor Yıldız (@trtsporyildiz) June 29, 2022
🇹🇷 Olimpiyat üçüncüsü milli sporcumuz, kadınlar 76 kiloda İtalyan rakibini 10-0 yenerek Akdeniz Oyunları şampiyonu oldu! pic.twitter.com/DNC1iS8S9z
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Okçular Vakfı Spor Kulübü Müdürü Mehmet Oruç'tan Fetih Kupası açıklaması: Uluslararası seviyeye ulaştı

13. Fetih Kupası'nın açılış töreni yapıldı

Jake Paul - Mike Tyson ağır siklet boks müsabakası sonuçlandı! 78-74'lük puanla kazanan belli oldu...

Kalp krizi nedeniyle hayatını kaybeden başpehlivan Ali Altun, son yolculuğuna uğurlandı...

Taha Akgül, Türkiye Güreş Federasyonu başkanlığına adaylığını duyurdu