Ankaragücü'nün cezasında indirim

Ankaragücü'nün cezasında indirim

TFF Tahkim Kurulu, Ankaragücü'nün kendi sahasında 2 maç seyircisiz oynama cezasını 1 karşılaşmaya düşürdü.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Fenerbahçe lige döndü

Kurulun toplantısında sonra yapılan açıklamada, TFF Profesyonel Futbol Disiplin Kurulunca (PFDK) kendi sahasında 2 maç seyircisiz oynama cezasında indirime gidildiği belirtildi.

Cezanın 1 maç kendi sahasında seyircisiz oynama şeklinde değiştirildiği, Ankaragücü Kulübünün erteleme talebinin ise reddedildiği ifade edildi.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Kurul ayrıca Ankaragücü Kulübüne verilen 16 bin lira para cezasını ise 10 bin liraya düşürdü.

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber