Cihat Arslan: Fenerbahçe'yi tedirgin ettik

Süper Lig'in 8. haftasında konuk olduğu Fenerbahçe'ye 2-1 yenilen Kasımpaşa'nın teknik direktörü Cihat Arslan, mağlubiyet için üzgün olduklarını söyledi.
Ülker Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Arslan, Fenerbahçe'yi analiz ettiklerini ancak analize saha içinde uyamadıklarını belirtti.
Fenerbahçe'nin maçlara tempolu başladığını dile getiren Arslan, şunları kaydetti:
"Bunu çalıştık. 15-20 dakika yaslanmamamız gerekiyordu ama buna gereken reaksiyonu veremedik. Fenerbahçe taraftarıyla üstümüze geldiğinde, o reaksiyonu göstermemiz gerekiyordu. Şanssız bir gol yedik. Üzüldüğümüz konu, 1-0'dan sonra daha farklı oynamamız gerekiyordu. İlk yarının sonlarına doğru 2 oyuncu hazırladım, açıkçası 1-0'a razıydım. Son 10 saniye ayağımızdaki topu vererek gol yedik ve bu psikolojik olarak bizi geri itti. İkinci yarı gol bulduk, rakibi tedirgin ettik. Oyuncu değişiklikleriyle pozisyona girmeye çalıştık."
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


FENERBAHÇE ŞAMPİYONLAR LİGİ RAKİBİ BELLİ OLDU: Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi Kura Sonucu Ne Oldu? Şampiyonlar Ligi 2. Eleme Turu Kurası Nereden İzlenir?

BAŞAKŞEHİR KONFERANS LİGİ RAKİBİ BELLİ OLDU: Başakşehir Konferans Ligi Rakibi Kim Oldu? Kura Saat Kaçta? Başakşehir’in Avrupa Rakibi...

BEŞİKTAŞ AVRUPA LİGİ RAKİBİ BELLİ OLDU: UEFA Avrupa Ligi Beşiktaş Kura Çekimi Sonucu Ne oldu? Beşiktaş'ın Rakibi Kim Oldu?

TRANSFER | Acun Ilıcalı, Galatasaray'ın yıldızı için kararlı

TRANSFER HABERİ | Fenerbahçe, stoperini İtalya’da buldu
