Denizlispor’un anahtarları valilik ve belediyeye teslim ediliyor

Kongrede aday çıkmayan ve yönetimi istifa eden Denizlispor, valilik ve belediyeye teslim edilecek.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
4 Aralık’ta Olağanüstü Seçimli Genel Kurula giden Denizlispor’da yeterli çoğunluk sağlanamadığı için kongre 12 Aralık’a ertelenmişti.
Bugün gerçekleşen kongrede ise aday çıkmadı. Başkan Yıldırım’ın kısa konuşmasının ardından sona eren kongrede salondaki koltukların tamamının boş olması ise dikkatlerden kaçmadı.
Bunun üzerine de Denizlispor’dan yapılan açıklamada ise “Bugün gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurulda herhangi bir aday çıkmamıştır. Bu nedenle, mevcut kulüp başkanımız Ahmet Yalın Yıldırım ve Yönetim Kurulu görevinden istifa etmiştir. Yarın, kulübümüzün anahtarları Valilik ve Belediye'ye teslim edilecektir” ifadeleri yer aldı.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Fenerbahçe'de Talisca belirsizliği

Galatasaray’dan Napoli’ye sert duruş: İki yıldız için 85 Milyon euroluk paket fiyat

Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım'dan Almanya çıkarması! Guirassy gelişmesi...

Fenerbahçe, Guirassy için devlerle yarışıyor

Fenerbahçe'de kritik gün! Aziz Yıldırım, teknik direktörü seçiyor...

