Felipe Melo'dan Fenerbahçe'ye gönderme: Beni anladın mı?

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi Son 16 Turu rövanşında İspanya ekibi Sevilla’yı 1-0 mağlup etti. Ancak ilk maçı 2-0 kaybeden sarı-lacivertliler, UEFA Avrupa Ligi’ne veda etti.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Futbol hayatına ülkesi Brezilya'da devam eden Felipe Melo Fenerbahçe'ye göndermede bulunarak, "Sadece Galatasaray, Avrupa'da şampiyon oldu. Beni anladın mı? En büyük Cimbom." paylaşımını yaptı.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Galatasaray, Can Uzun transferinde Dünya Kupası duvarına takıldı

2026 DÜNYA KUPASI AÇILIŞ MAÇI NE ZAMAN? Maçlar Saat Kaçta, Hangi Takımlar Oynayacak? 2026 FIFA Dünya Kupası Açılış Detayları

Fenerbahçe, yeni stadyumuyla kasasını dolduracak! İşte proje geliri...

SÜPER LİG NE ZAMAN BAŞLAYACAK? 2026-2027 Süper Lig Fikstürü Belli Oldu Mu? Ligler Ne Zaman Başlayacak, Ne Zaman Bitecek?

Galatasaray, yeni golcüsünü buldu! Osimhen'e alternatif...