Lukas Podolski'den derbi paylaşımı

Lukas Podolski'den derbi paylaşımı

Galatasaray'ın eski futbolcusu Lukas Podolski, Galatasaray'ın Beşiktaş'ı 2-1 yendiği karşılaşmanın ardından Instagram hesabından olay bir paylaşım yaptı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Geçtiğimiz yaz Galatasaray'dan ayrılarak Vissel Kobe'ye transfer olan Lukas Podolski, Sarı Kırmızılı camiayı unutmadığını yaptığı paylaşımlarla gösteriyor.

Polonya asıllı Alman golcü, Galatasaray'ın dün kendi sahasında Beşiktaş'ı 2-1 yendiği maçın ardından olay bir paylaşımda bulundu.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Resmi Instagram hesabı aracılığıyla otomobilin içinde aslanın olduğu bir video yayınlayan Podolski, paylaşımında "Derbiden sonra ben" mesajını kullandı.

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber