Lukas Podolski'den derbi paylaşımı

Galatasaray'ın eski futbolcusu Lukas Podolski, Galatasaray'ın Beşiktaş'ı 2-1 yendiği karşılaşmanın ardından Instagram hesabından olay bir paylaşım yaptı.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Geçtiğimiz yaz Galatasaray'dan ayrılarak Vissel Kobe'ye transfer olan Lukas Podolski, Sarı Kırmızılı camiayı unutmadığını yaptığı paylaşımlarla gösteriyor.
Derbiden sonra ben 🦁😉💪🏻 #Cimbom #Poldi #Aslan #Gazver 💯💛❤️ pic.twitter.com/mdpW7vJiKg
— Lukas-Podolski.com (@Podolski10) 30 Nisan 2018
Polonya asıllı Alman golcü, Galatasaray'ın dün kendi sahasında Beşiktaş'ı 2-1 yendiği maçın ardından olay bir paylaşımda bulundu.
Resmi Instagram hesabı aracılığıyla otomobilin içinde aslanın olduğu bir video yayınlayan Podolski, paylaşımında "Derbiden sonra ben" mesajını kullandı.
Günaydın 😃☕️❤️ #poldi #istanbul #caybae #Hedef21 #Derby 💪🏻😉👊🏻 pic.twitter.com/UcxqGjqwb9
— Lukas-Podolski.com (@Podolski10) 30 Nisan 2018
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


TRANSFER HABERİ | Al-Ettifaq, Beşiktaş’tan Ersin Destanoğlu’nu istiyor

SÜPER LİG NE ZAMAN BAŞLAYACAK? 2026-2027 Süper Lig Fikstürü Belli Oldu Mu? Ligler Ne Zaman Başlayacak, Ne Zaman Bitecek?

Aziz Yıldırım kolları sıvadı: Transfer harekatı başlıyor...

FB BAŞKANI KİM OLDU? Fenerbahçe Başkanlık Seçimi Sonuçları! Fenerbahçe'nin Yeni Başkanı Kim Oldu?

Camavinga'nın Galatasaray'dan maaş talebi şaşırttı! Görüşmeler sürüyor...
