Marek Hamsik ve Edin Visca takımla çalıştı

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 24’üncü haftasında sahasında Ümraniyespor’u konuk edeceği maçın hazırlıklarına devam etti.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde teknik direktör Abdullah Avcı yönetiminde saat 12.00’de başlayan idmanda bordo mavililer, teknik ısınmanın ardından 5’e 2 çalışma ve turnuva yaptı. Bordo mavililerin idmanında sakatlıktan çıkan Marek Hamsik ve Edin Visca takımla birlikte çalıştı.
Bordo mavililer, hazırlıklarını yarın yapılacak idmanla sürdürecek.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


SÜPER LİG NE ZAMAN BAŞLAYACAK? 2026-2027 Süper Lig Fikstürü Belli Oldu Mu? Ligler Ne Zaman Başlayacak, Ne Zaman Bitecek?

Galatasaray, yeni golcüsünü buldu! Osimhen'e alternatif...

TRANSFER HABERİ | Al-Ettifaq, Beşiktaş’tan Ersin Destanoğlu’nu istiyor

Aziz Yıldırım kolları sıvadı: Transfer harekatı başlıyor...

FB BAŞKANI KİM OLDU? Fenerbahçe Başkanlık Seçimi Sonuçları! Fenerbahçe'nin Yeni Başkanı Kim Oldu?