MKE Ankaragücü, yeni teknik direktörünü açıkladı

MKE Ankaragücü, takımın başına Cihat Arslan’ın getirildiğini duyurdu.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Geçtiğimiz sezon Süper Lig’e veda eden MKE Ankaragücü, 11 Haziran’da anlaşmaya vardığı Kemal Özdeş’le bugün yollarını ayırmıştı.
YENİ TEKNİK DİREKTÖR BELLİ OLDU
Başkent temsilcisi, Kemal Özdeş’ten boşalan teknik direktörlük koltuğunu Cihat Arslan’a emanet etti.
Sarı-lacivertli kulüp, söz konusu gelişmeyi şu ifadelerle açıkladı:
“Hoş Geldin Cihat Arslan
Takımımızın Teknik Direktörlük görevi için Cihat Arslan ile 1+1 yıllık sözleşme imzalanmıştır.”
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


BEŞİKTAŞ AVRUPA LİGİ RAKİBİ BELLİ OLDU: UEFA Avrupa Ligi Beşiktaş Kura Çekimi Sonucu Ne oldu? Beşiktaş'ın Rakibi Kim Oldu?

FENERBAHÇE ŞAMPİYONLAR LİGİ RAKİBİ BELLİ OLDU: Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi Kura Sonucu Ne Oldu? Şampiyonlar Ligi 2. Eleme Turu Kurası Nereden İzlenir?

TRANSFER HABERİ | Fenerbahçe, stoperini İtalya’da buldu

Fenerbahçe'de Talisca belirsizliği

Galatasaray’dan Napoli’ye sert duruş: İki yıldız için 85 Milyon euroluk paket fiyat

