Murat Sancak'tan Ali Şansalan tepkisi

Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Galatasaray maçı sonrası sert açıklama yaptı ve "Hakem eyyamcılık yaptı" dedi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Galatasaray'ın Adana Demirspor'u 2-0 mağlup ettiği maçın ardından Murat Sancak, Ali Şansalan'a tepki gösterdi. Başkan Sancak, Ali Şansalan'ın kararlarını sert bir dille eleştirdi.
Murat Sancak şu ifadeleri kullandı:
"Şansalan klasiği. Görev adamı, kıtır kıtır doğradı. Arka arkaya sarılar... Oyuncunun gardını kır, sonrası gelir... Buna rağmen iyi bir mücadele oldu. Ne diyeyim, gördünüz hakemi. Eyyamcılık yaptı, maçı katletti. Ama tebrik ediyorum, Galatasaray iyi oynadı."
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


FB BAŞKANI KİM OLDU? Fenerbahçe Başkanlık Seçimi Canlı İzle! Aziz Yıldırım Mı Hakan Safi Mi? Fenerbahçe'nin Yeni Başkanı Kim Oldu?

Galatasaray, Jhon Duran transferinde kritik maddeyi masaya koydu

Vincenzo Italiano imzayı attı: Beşiktaş'la düşüncelerimiz örtüşüyor

Sadettin Saran'dan veda konuşması: Şampiyon olsam bile ayrılacaktım

Galatasaray'a Bernardo Silva transferinden müjdeli haber

