Nenad Bjelica: Daha iyilerdi ve galibiyeti hak ettiler

Nenad Bjelica: Daha iyilerdi ve galibiyeti hak ettiler

Trendyol Süper Lig'in 2. haftasında Trabzonspor deplasmanda Galatasaray'a 2-0 mağlup oldu. Mücadeleden sonra bordo-mavili ekibin teknik direktörü Nenad Bjelica önemli açıklamalarda bulundu.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Trendyol Süper Lig'in 2. haftasında Trabzonspor deplasmanda Galatasaray'a 2-0 mağlup oldu. Mücadeleden sonra bordo-mavili ekibin teknik direktörü Nenad Bjelica önemli açıklamalarda bulundu.

İŞTE BJELICA'NIN SÖZLERİ:

Galatasaray'ı kutlarım. Daha iyilerdi ve galibiyeti hak ettiler. İlk golde gereksiz bir hata oldu. Bu tip topları merkez bölgede istemiyoruz ama gereksiz bir hata oldu. Mauro Icardi de böyle topları gol yapabilecek kalitesi var.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Galatasaray'ın ilk golünden önce bizim de pozisyonlarımız vardı ama olmadı. Dediğim gibi Galatasaray'ı kutlarım.

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber