hourSON DAKİKA
left-arrowright-arrow
weather
İstanbul
down-arrowup-arrow

    Fortnite yeni sürüme kavuştu

    Fortnite yeni sürüme kavuştu
    expand
    KAYNAKAli Yavuz Şahin

    Yenilikler ile gelen Fortnite v4.5 güncellemesi bugün yayınlandı. PC, konsollar ve mobil için yayınlanan Fortnite v4.5 güncellemesi ile gelen tüm yenilikler haberimizde yer alıyor.

    Haberin Devamıadv-arrow
    Haberin Devamıadv-arrow

    PUBG’nin en büyük rakibi olan Fortnite, hem oturaklı yapısı hem de PUBG‘den daha fazla platformda yer alması ile ön plana çıkıyor. En son olarak Nintendo Switch platformuna da adım atmıştı. PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, iOS ve Android platformunda yer alan Fortnite bugün güncelleme aldı.

    Fortnite v4.5 güncellemesi ile oyuna yeni modların eklenmesinin yanında yeni silahlar da ekleniyor. Güncelleme ile ayrıca oyundaki hatalar da düzeltiliyor. Oyunu oynayabilmek için son güncellemeyi yüklemeniz gerektiğini belirtelim.

    Fortnite v4.5 güncellemesi ile gelen yenilikler

    GENEL

    • Yazın gelişini kutlamak için Bomba Atar sınırlı bir süreliğine Havai Fişek Atar’a dönüştü (bu yalnızca görsel bir değişiklik).
    • Düzenleme modunda kaldırılan bloklar artık şeffaf değil, mat olacak. Mavi, beyaz ve kırmızı renkler yapı durumunu belirtmeye devam edecek.
      • Bu değişiklik oyuncuların yapıları düzenlerken yapıların arkasını görme kabiliyetlerini kısıtlamak için yapıldı.
    • Dünyayı Kurtar! ve Battle Royale modlarının tuş atamaları ayrıldı. Bir modda yapılan değişiklikler diğer modun ayarlarını değiştirmeyecek.
    • Bir günlük görevi veya mücadeleyi değiştirmenizi sağlayan butonun “Görevi Bırak” olan adı, butonun işlevinin daha netleşmesi için “Görevi Değiştir” olarak değiştirildi.


    BATTLE ROYALE

    SINIRLI SÜRELİ MODLAR

    OYUN ALANI

    Özet
    Oyun Alanı, oyuncuların yaratıcılıklarını konuşturabilecekleri, tehlikesi daha az bir ortam. Devasa yapılar inşa edin. Silahlar ve eşyalarla pratik yapın. Arkadaşlarınıza karşı savaşın. Tadını çıkarın!

    Mod Detayları

    • Bir saatliğine, arkadaşlarınızdan oluşan bir ekiple Battle Royale haritasına atlayın.
    • Ekip arkadaşlarını vurabilme açık.
    • Fırtına tarafından öldürülmedikleri sürece, oyuncular öldüklerinde dirilirler.
    • Fırtına 55 dakika boyunca daralmaya başlamaz ve son 5 dakikada tamamen kapanır.
    • Toplanan kaynak miktarları normalin on katı.
    • Haritada 100 Lama bulunur.
    • Tüm sandıklar ve cephane kutuları her seferinde çıkar.

    SON SAVAŞ 12 KİŞİLİK TAKIMLAR

    Özet
    Son çembere kadar hayatta kalın ve Azmin Zaferi için savaşın!

    Mod Detayları

    • Son Savaş, standart Battle Royale’e benziyor fakat fırtına çemberleri tamamen daralmak yerine, maçın bir noktasında duracak.
    • Çemberlerin daralması bittiğinde Son Geri Sayım başlayacak.
    • Geride kalan takımlar geri sayım bitene kadar mücadele edecek.
    • Süre dolduğunda en çok oyuncusu hayatta kalan takım kazanacak!
    • Beraberlik durumunda berabere kalan iki (veya daha fazla) takım da maçı kazanmış sayılacak.

    SİLAHLAR VE EŞYALAR

    • Çifte Tabanca Eklendi
      • Destansı ve Efsanevi çeşitleri mevcut.
        • 41-43 taban hasar.
      • Orta Boy Cephane kullanır.
      • Tetiğin bir kez çekilmesi iki tabancayı da ateşler.
      • Yer Ganimetleri, sandıklar ve mühimmat desteklerinde bulunabilir.
    • Market Arabalarıyla yapılan kayda değer atlayışlar artık avlama göstergesinde yükseklik, uzaklık ve süre olarak görüntülenecek.
    • Yapılara silahların verdiği hasar artık silah nadirliğine bağlı olarak doğru bir şekilde orantılanacak.
    • Pompalı Tüfeklerin yapılara verdikleri hasar Klasik Pompalı Tüfek için %50, Taktiksel Pompalı Tüfek ve Ağır Pompalı Tüfek içinse %25 oranında azaltıldı.
    • Patlamalar, patlama merkezinden görünüp görünmemesine bakılmaksızın, artık menzilindeki tüm yapılara zarar verecek.
    • Taktiksel ve Susturuculu Hafif Makineli Tüfeklere aşağıdaki değişiklikleri getirerek bu silahların kimliklerini ve güçlü yanlarını daha da sağlamlaştırmak istedik.
      • Taktiksel Hafif Makineli Tüfek
        • İlk atış isabetliliği kaldırıldı.
        • Taban isabetlilik %25 arttırıldı.
        • Depar atarken isabetliliğin düşme oranı %15 azaltıldı.
        • Yakın nişan alma bonusu %10 azaltıldı.
        • Hasar 2 arttırıldı.
      • Susturuculu Hafif Makineli Tüfek
        • Taban isabetlilik %10 arttırıldı.
        • Yakın nişan alma isabetlilik bonusu %20 arttırıldı.
        • Hasar 2 arttırıldı.
    • Pompalı Tüfek cephaneleri artık 5’li değil 4’lü kümeler halinde düşecek.
    • Bomba Atar görselleri, geçici olarak havai fişek atma animasyonlarına dönüştürüldü. Bu yalnızca görsel bir değişiklik.

    Hata Düzeltmeleri

    • Araçlar artık Çılgın Dans Bombası patlamalarını bloke etmeyecek.
    • Termal Dürbünlü Tüfek’e isabetlilik iyileştirmeleri yapıldı.
    • Pompalı Bombalar artık zemin ve tavanlardan geçerek oyunculara yapışmayacak.
    • Bir tavana yerleştirilen kazıklı tuzaklar artık üst kattaki oyunculara hasar vermeyecek.
    • Termal Dürbünlü Tüfek artık açılmış sandıkları göstermeyecek.
    • Belirli ağ koşullarında, silah değiştirilirken silahlar artık ateş ediyor gibi görünmeyecek.

    OYNANIŞ

    • Avlama görevlerinin ilerlemeleri artık rakipleri belirtilen silahlarla gerçekten avlamayı gerektirmeyecek, rakibin yere devrilmesi yeterli olacak.
    • İnşa Modunda, yapı desteği olmaması sebebiyle yerleştirme engellendiğinde, duvarlar artık daha yakın bir konumda inşa edilmeye çalışılacak. Merdivenler, Zeminler ve Çatılar bundan etkilenmeyecek.
    • Otomatik açılan kapılar artık yere devrilindiği durumlarda çalışmayacak.
    • Market Arabası’nda yolcu durumundayken toplama aletinizi kullandığınızda, kazmanız artık Market Arabası’na vurmayacak.
    • Kapıların sunucu ve istemci arasında senkronizasyonunu sağlamak için iyileştirmeler yapıldı.
    • Yere devrilmiş oyuncular artık Market Arabaları’na binemeyecek.
    • Silahları otomatik alma özelliğine geliştirmeler yapılarak, büyük silah gruplarının yerden alınması anlamında daha iyi performans vermesi sağlandı.

    Hata Düzeltmeleri

    • Suya bırakılan eşyalar artık su yüzeyinin üzerinde kalacak.
    • Mühimmat Desteği kutuları artık, inişi esnasında vurularak düşürüldüyse, açıldıktan sonra hemen kaybolacak.
    • Değişken ağ durumlarında, tüm futbol ve basketbol toplarının konumları düzeltildi.
    • Oyuncular artık yapıların zayıf noktalarına, başka yapıların içinden vuramayacaklar.
    • Depar Yeniden Doldurmayı İptal Eder ayarını açık tutmak artık oyuncuların depar attıktan sonra silahlarını otomatik olarak yeniden doldurmalarına engel olmayacak.
    • Market Arabası’nın çarptığı oyunculara sürekli bir güç uygulayan sorun giderildi.
    • Belirli ağ koşullarında oynanırken aşırı yüksek düşme hasarı artık uygulanmayacak.
    • Hızlı bir şekilde birkaç sefer etkileşime geçilen kapıların sunucudaki durumlarıyla senkronizasyonları artık bozulmayacak.
    • Oyuncu bir tek kullanımlık eşyayı kullanırken, eşyasını başka bir eşya almak suretiyle değiştirirse, oyunun yeni eşya yerine toplama aletini seçmesi sorunu giderildi.
    • Sandıklar artık 2 ayrı Fondip Fıçısı yerine, 2 kullanımlık bir Fondip Fıçısı gibi geçersiz eşyalar düşürmeyecek.
    • Rakip oyuncu avlanmak için yeteri kadar hasar almaz, zemine çarparak düşme hasarı alır ve oyun dışı kalırlarsa, avlama ödülü hasar veren son oyuncuya verilir.
    • 5. Hafta Görevleri’ni yanlış görüntüleyen az sayıdaki hesap düzeltildi.
    • Mantarlar artık Boğuk Bataklık’taki ağaçlarda çıkmayacak.
    • Sandığa yaklaşılırken etkileşim butonu önceden basılı tutulduğunda, sandıkların açılmasına engel olan bir sorun giderildi.
    • Kaygan Koru’daki spor malzemeleri mağazasının yanlışlıkla biraz kaydırılması sonucunda zeminde oluşan bir boşluk düzeltildi.

    PERFORMANS

    • Tüm platformlarda (özellikle Switch’te), görüntü oluşturmayla alakalı işlemci takılmaları azaltılarak, gökyüzü dalışı performansı iyileştirildi.
    • Xbox One’da bir takılma durumu düzeltildi. Nadiren yaşanan durumlarda, bazı oyuncular için bu sorun 2 saniyeye kadar süren takılmalara sebep olabiliyordu.
    • Fizik motoruna ayarlamalar yapıldı ve salıncaklar etrafında alınan kare hızları iyileştirildi.
    • Diğer oyuncular görüş alanınızın dışındayken bilgisayarınızın yaptığı işlem sayısı azaltılarak performans iyileştirildi.
    • Hareket ederken yerden cephane ve silah alma durumları için performans iyileştirmeleri yapıldı.
    • Büyük takımlı oyunlarda, oyuncu hareket güncellemeleri geliştirildi. Bu değişiklik, diğer oyuncuların hareketlerinin daha pürüzsüz görüntülenmesini sağlayacak.
    • Gökyüzü dalışı halkalarının tüm maç boyunca görüntülenmesi düzeltildi.
    • Yerden alınan eşyaların (silahlar, cephane vs.) hareketlerinin işlemci üzerindeki simüle edilme yükü büyük ölçüde azaltıldı. Ayrıca, ağ güncellemeleri sebebiyle yaşanan gecikmeleri azaltmak için konumları da düzeltildi.

    SES

    • Rakip yapı seslerine değişiklikler yapıldı (arkadaşlarınızın yapı sesleri aynı kaldı).
      • Rakip yapı sesleri yükseltildi.
      • Rakip yapı seslerinin duyulma menzili, 2 yapı karesi arttırıldı.
    • Mobil ve Nintendo Switch platformlarında, suda atılan adım seslerine çeşitlilikler eklendi.
    • Çevresel ses karışımı için bas içerikler yeniden dengelendi.

    Hata Düzeltmeleri

    • Zıplarken bir ifade etkinleştirildiğinde, sesin ilk birkaç milisaniyesinin duyulmaması hatası giderildi.
    • Arabalardaki süspansiyon seslerinin, artık arabalar üzerinde zıplarken veya arabaların üzerinden kayarken tekrar tekrar çalınması durumu düzeltildi.
    • Ters çevrildiklerinde, Market Arabaları çarpışma seslerini artık tekrar tekrar çalmayacak.
    • Kapılar açıldığında, hem açılma hem de kapatılma sesi çalmalarına sebep olan sorun giderildi.
    • İrlanda Dansı ifadesi için yavaşlatılmış sesler düzeltildi.

    KULLANICI ARAYÜZÜ

    • Artık koltuk değiştiremeyeceğiniz durumlarda, koltuk değiştirme butonu gizlenecek.
    • Mini harita, Başlangıç Adası’ndayken, hiçbir şey göstermemek yerine artık tüm haritayı ve otobüslerin rotalarını gösterecek.
    • Var olan harita işaretleri, harita yükünü azaltmak için, Savaş Otobüsü’nden atlanıp yere inildikten sonra kaldırılacak.
    • Özel sesli sohbet çıkış aygıtları PC’de seçilebilecek.
    • Market Arabaları’ndaki hasar sayıları kaldırıldı ve bir can göstergesi eklendi.
    • Dolabım’daki dokunarak döndürme hassasiyeti sıfırlandı.

    Hata Düzeltmeleri

    • Eğer hasar hem cana hem kalkana verildiyse, hasar sayıları artık üst üste binmeyecek.
    • Nesne yığınları açıldığında, artık 0 cephane olarak görüntülenmeyecek.
    • Harita işaretleri, Başlangıç Adası’nda da artık düzgün şekilde görüntülenecek.
    • Sağ tıklanıp fare hafifçe hareket ettirildiğinde bazen yaşanan harita işaretlerinin kaldırılmaması durumu düzeltildi.
    • Tam bir eşya yığınını bıraktıktan sonra, oyuncunun başka bir eşyayı bırakmasına veya bölmesine engel olan bir sorun giderildi.

    ÇİZİM VE ANİMASYON

    • Savaş Köpeği* kıyafetinin pelerini artık bir Sırt Süsü olarak da alınabilir.
    • Gümüş Vektör* ve Vektörella* kıyafetlerine pelerin eklendi.
    • *Bu kıyafetleri daha önce almış olan herkes, Sırt Süsünü diğer tüm kıyafetlerle kullanılabilecek şekilde alacak.

    Hata Düzeltmeleri

    • Kâhin Kazması görsel efektleri artık konsollarda da düzgün görüntülenecek.
    • Sırt Süsleri artık diğer oyuncuları izlerken düşük detaylarla görüntülenmeyecek.

    TEKRAR SİSTEMİ

    • Tekrar tarayıcısından, Karma Ünlüler (ProAm) tekrarları kaldırıldı.
    • Metin sığmıyorsa, Tekrar Tarayıcısı girdileri kaydırılacak.

    Hata Düzeltmeleri

    • Sohbet penceresi açılırsa, Tekrar Tarayıcısı artık oyun kumandası odağını kaybetmeyecek.
    • Hassasiyet ayarları artık Tekrarlar’da sıfırlanmayacak.

    SEYİRCİ MODU

    Hata Düzeltmeleri

    • Seyirci modunda oyuncular arasında geçiş yapıldığında, kalkan çubuğu artık yanlış şekilde dolup boşalmayacak.
    • Fırtına içindeki bir oyuncu seyredildiğinde, Fırtına efektlerinin Fırtına içinden çıktıktan ve hatta başka bir oyuncuya geçtikten sonra bile görüntülenmesi sorunu çözüldü.

    MOBİL

    • Mobile düşük güç modu ve ölçeklenebilirlik seçenekleri getirildi.
    • Dokunarak etkileşim mantığını daha tutarlı ve güvenilir olacak şekilde geliştirildi.

    Hata Düzeltmeleri

    • Titreşim ayarı mobil cihazlarda sıfırlandığında, artık yanlış değere gelmeyecek.
    • Düşük özellikli mobil cihazlarda otobüsteyken tüm adanın görüntülenmemesine sebep olan bir sorun giderildi.
    • Mobil cihazlardaki ses artık zaman zaman kısılmayacak.

    GÖREVLER VE SİSTEMLER

    • Gişe Rekortmeni 4. Bölüm: Final şimdi oyunda!
      • Görev serisini tamamlayın ve bir Gölge Tim kahramanı seçin.
    • Kahramanlar, Tuzak Şemaları ve Silah Şemaları artık Araştırma ve Personel Alımı menüsü kullanılarak doğrudan Koleksiyon Kitabı’ndan alınabilir.
      • Koleksiyon Kitabı’nda oluşturmak istediğiniz eşyayı seçin. Bu, henüz sahip olmadığınız bir eşya veya zaten aldığınız bir eşya olabilir.
      • Eğer eşya oluşturulabiliyorsa, Takımına Kat veya Araştır butonu görüntülenecek.
      • Bu özellik kullanılarak Etkinlik Eşyaları, Felaketzedeler ve Savunmacılar KAZANILAMAZ.
      • Bu işlemin bedeli, Işıközü’nün yanı sıra Eğitim Kitapları, Silah Tasarımları veya Tuzak Tasarımları.
      • Ortaya çıkan eşya 1. seviye olacak ve şemaların avantajları rastgele belirlenecek.
    • Eşyalar artık 20 V-Papel ödenerek Koleksiyon Kitabı’ndaki yuvalarından çıkarılabilir.
      • Bu işlem yuvaya yerleştirdiğiniz eşyayı aynı seviye ve avantajlarla çantanıza geri döndürecek.
      • Bu işlem eşyanın daha önce verdiği Koleksiyon Kitabı TP’sini kaldıracak ancak Koleksiyon Kitabı’nın seviyesini düşürmeyecek ve kazandığınız hiçbir ödülde değişiklik olmayacak.
      • Koleksiyon Kitabı’nın seviyesini yükseltmeye devam edebilmek için, bu TP borcunun ödenmesi gerekecek.
    • İki tane 4 Temmuz temalı askeri oyuncularımızla buluşturabilmek için, Bağımsızlık Günü adlı bir görev ekleniyor. Gişe Rekortmeni 4. Bölüm’ün bir parçası.
      • Yıldızlı Çizgili Jonesy*.
      • Yıldızlı Çizgili Headhunter*.
    • *Şapkalar ve Sırt Eşyaları bu yamada değil, bir sonraki yamada oyuna girecek. Bu kahramanlara sahip olan oyuncular şapka ve sırt eşyalarına, uygun ve yerinde gelişim seviyeleriyle, eşyalar oyuna girdiğinde otomatik olarak sahip olacaklar.
    • Grup Görevleri’ndeki ödül belirleme sisteminde değişiklik yapılarak, oyuncuların tek bir kaynaktan daha fazla kazanması sağlandı:
      • Bu görevler daha önce Altın artı 4 farklı kaynak türünden standart miktarlarda olmak üzere bir ödül verirdi.
      • Artık ödül olarak Altın artı tek bir kaynak türünün standart miktarının dört katını verecek.
      • Böylece oyuncular elde etmeye çalıştıkları belirli kaynakları daha rahat belirleyebilecekler.
      • Ödül olarak DEĞİŞTİRİCİ ve YÜKSELTİCİ veren görevler için, ödüller birden fazla türden Avantaj Düzenleyicisi kaynakları arasında bölünebilmeye devam edecek.
    • Mini Lamaların yükseltilme şansı arttırıldı.

    Hata Düzeltmeleri

    • Tüm 2 yıldızlı Geliştirme Yetenek Noktaları’nın, şema nadirliğinin yükseltilmesi için gerekli olmasına sebep olan sorun düzeltildi. Artık sadece eşya türüyle eşleşen noktalar gerekli olacak.

    KAHRAMANLAR

    • Yıldızlı Çizgili Askerler
      • Yıldızlı Çizgili Jonesy – Efsanevi Dağ Komandosu
      • Yıldızlı Çizgili Headhunter – Efsanevi Dağ Komandosu
      • Bu karakterler, yeni Bağımsızlık Günü yan görevi tamamlanarak kazanılabilir.

    Hata Düzeltmeleri

    • Artık bir oyuncu tarafından yerleştirilmiş Zıplatan Kare Tuzağı’nı kullandıktan sonra Hilâl Tekmesi kullanan oyuncular havada asılı kalmayacak.
    • Boğa Koşusu artık kenarlardan aşağı düşüldüğünde aniden durmayacak.

    SİLAHLAR VE EŞYALAR

    • Karakulak Taarruz Tüfeği haftalık mağazaya eklendi.
      • 28 Haziran saat 03.00’ten itibaren, 5 Temmuz saat 03.00’e dek alınabilir.
      • Muhteşem bir hasarı ve şarjör boyutu olan ancak diğer pek çok taarruz silahından daha kısa bir menzile sahip, hızlı ateş eden bir silah.
      • Hareket halindeyken ve nişan almadan ateş ederken isabetliliğinin büyük kısmını korur, bu yüzden kısa menzilli ve hareket halinde girilen çatışmalarda çok kullanışlıdır.
    • Sıcacık Kamp Ateşi artık, menzilinde oldukları sürece, duvarların ardındaki oyuncuları da iyileştirecek.
    • Hafif Mermi, Orta Boy Mermi, Fişek ve Kurşunlar için azami cephane sınırı arttırıldı.
      • Hafif 5000’den 6000’e
      • Orta Boy 3000’den 4000’e
      • Fişekler 1000’den 1200’e
    • Belirli avantajların daha yaratıcı şekillerde dizilebilmesi için, birkaç şema avantajı eklendi:
      • Yakın dövüş silahları için, ilk ve üçüncü yuvaya sırasıyla Can Çalma ve Ateş Hızı, ikinci yuvayaysa Ağır Saldırı Dayanıklılık Bedeli Düşümü avantajı eklendi.
      • Menzilli silahlar için, birinci ve üçüncü yuvalara sırasıyla Yeniden Doldurma Hızı ve Şarjör Boyutu avantajlarını ekledik.
    • Can Çalma avantajının verimliliği %50 arttırıldı.
    • Patlayıcı mermi atan tabancaların etkililiği arttırıldı:
      • Çatapat, Kurtarıcı ve Özgürlük Müjdecisi
        • +%52 Hasar, +%79 Çevre Hasarı, +%50 Çarpma Şiddeti.
      • Minnak Ölüm Cihazı
        • +%44 Hasar, +%126 Çarpma Şiddeti.
      • Cızlatıcı ve Cızbız
        • +%90 Hasar, +%433 Çevre Hasarı, +%310 Çarpma Şiddeti.
    • Bomba Atar’ın havadaki fünye süresi 8 saniyeden 2,75 saniyeye düşürüldü.

    Hata Düzeltmeleri

    • Uzaktan Kumandalı Patlayıcılar’ın verdiği çevre hasarı arttırıldı, böylece artık daha yüksek zorluk seviyelerinde bile duvarları güvenilir biçimde yok edecek.
    • Zemin Kazıkları ve Izgara Zemin Tuzakları’nın üstlerine yerleştirilen zemin parçalarının içinden düşmanlara vurması artık mümkün olmayacak.
    • Dondurma Tuzağı’nın oluşturduğu buzun, düşmanlara verilen hasarı bloke ettiği sorun giderildi.
    • Eğitimde verilen Zemin Kazığı Tuzakları da artık rampalara yerleştirilebilecek.
    • Roketatarlarla nişan alırken, nişan noktasının genişlemesi düzeltildi.
    • Cızbız Tabanca Şeması’ndaki, kafadan vuruşla ilgili avantajlar, silahla daha alakalı avantajlarla değiştirildi.
      • Kafadan Vuruş Hasarı, Hasar’la değiştirildi.
      • Kafadan Vuruş Patlaması, Sabitleyen Atış’la değiştirildi.
      • Kafadan Vuruş Serisi Hasar Bonusu, Yaralama Hasarı’yla değiştirildi.
    • Fısıltı .45 yere bırakıldığında, düzgün bir mini harita simgesiyle gösterilmemesi sorunu giderildi.

    OYNANIŞ

    • Yeni düşman çeşidi, Süper Kalkancı karşınızda!
      • Süper Kalkancı tıpkı normal Kalkancılar gibi diğer düşmanlara yapışır ancak çok daha geniş kalkanı, etki alanı içindeki tüm düşmanları korur.
      • Bu kalkan aynı zamanda Süper Kalkancı’yı da korur!
      • Kalkanın içinde durmak, kalkanın içindeki düşmanlara hasarınız azalmadan saldırabilmenizi sağlar.
    • Dünyayı Kurtar! moduna Profesyonel İnşaatçı oyun kumandası dizilimi eklendi.
      • Bu kontrol dizilimi Battle Royale’deki Profesyonel İnşaatçı dizilimiyle aynı şekilde işliyor.
      • Bu dizilimde cihazları ve becerileri kullanmak, Profesyonel Savaşçı kontrol dizilimiyle aynı şekilde çalışır (bu Profesyonel İnşaatçı dizilimindeki Savaş modu için de geçerli).
    • Kapıları otomatik açma seçeneği artık Dünyayı Kurtar’daki kapıları da etkileyecek.
    • Özel el bombası türü eşyalar için (Savuran Bomba, Portatif Kale vs.) düşen ganimetler değiştirildi, böylece yeni oyuncular eğitim esnasında bu eşyalarla karşılaşmayacak.
      • Bu eşyaların çoğu Taşlıorman’ın ortalarından itibaren çıkmaya başlayacak.
      • Portatif Kale Taşlıorman’ın sonlarına doğru kullanılabilir olacak.
      • Kızkaçıran ve Torpil Saçan’a bir değişiklik yapılmadı ve oyunun başından itibaren düşmeye devam edecek.

    Hata Düzeltmeleri

    • İnşa kısayol çubuğu, inşa modundayken menüye girdikten ve silahları yeniden dizdikten sonra, odakta kalmaya devam edecek.
    • Işınlayıcı, Yıldırım Hızıyla görevinde artık Lars’ın Minibüsü’nün altına yerleştirilemeyecek.
    • Bir cihaz veya kahraman kabiliyetinin kullanımı, Toplama Aletini Aç/Kapat veya Sonraki/Önceki Silah düğmelerine basılarak iptal edildiğinde ortaya çıkan hata düzeltildi.
      • Daha önceki her durumda, buton söz konusu cihaz/beceri seçilmemiş gibi işlev görüyordu. Örneğin, eğer oyuncunun Kazması seçiliyse ve AYICIK yerleştirme aygıtını çıkardıysa, Toplama Aletini Aç/Kapat butonu oyuncuyu kazmasına değil seçtiği son silaha götürüyordu. Artık bu durumda kazmanıza yönlendirileceksiniz.

    KULLANICI ARAYÜZÜ

    • Gösterge Paneli Ölçekleme seçeneği artık Dünyayı Kurtar Gösterge Paneli’ne de uygulanacak.
    • Oyuncular artık görev haritalarındaki her bir noktayı seçebilecek, detayları ve ödülleri görüntüleyebilecek.
    • Seçenekler’deki, Panoya Kopyala butonu/butonları konsollardan kaldırıldı.

    Hata Düzeltmeleri

    • Oyun kumandası dizilim ekranının, Profesyonel Savaşçı modu için, kumandanın sol tarafında kalan bir dizi atamada yanlış dizilim göstermesi sorunu giderildi.
    • Yok edilebilir nesnelere darbe indirildiğinde, hasar sayıları bir kez daha görünür yapıldı.
    • Kızkaçıran ve Torpil Saçanlardaki bir hata sebebiyle, depoya eşya aktarımının engellenmesi sorunu düzeltildi.
    • Belirli oyun ayarları değiştirmek artık global sohbetten çıkılmasına ve geri girilmesine sebep olmayacak.
    • PC’de, lider olmayan grup üyelerinin görev seçebilmesine izin veren hata düzeltildi.
    • Görev Seç menüsünü kullanılırken, klavye ve fare arasında veya oyun kumandası girişleri arasında değişiklik yapmanın sebep olduğu bir sorun giderildi.
    • Kafadan Vuruş Hasarı artık, ilgili avantaj Düzenleyici’de değiştirildiğinde doğru şekilde güncellenecek.
    • Görev duyurularının, güncelleme sonrasında düzgün şekilde temizlenmemesi durumu düzeltildi.
    • On Parmağında On Marifet görevi için Şimdi Oyna butonu devre dışı bırakıldı. Bu değişiklik, butonun oyuncuları görevin çıkma ihtimalinin düşük olduğu bölgelere göndermesi sebebiyle yapıldı.

    ÇİZİM VE ANİMASYON

    • Kıyafet kozmetikleri lobide artık düzgün şekilde simüle edilecek.

    PERFORMANS

    • Uçan Taret’in çatışma anındaki gecikmeleri optimize edildi.

    SES

    Hata Düzeltmeleri

    • GÖR-Bot çalışma animasyonu sesleri güncellendi.
    • Darbe sesleri artık Elemental Suratsızlar için de düzgün şekilde çalınacak.
    Sıradaki Haberadv-arrow
    Sıradaki Haberadv-arrow