Ankara'da 35 yaş üstü kişiler aşılanıyor

Ankara'da 35 yaş üstü kişiler aşılanıyor
Kaynak: DHA

Ankara'da ülke genelinde olduğu gibi, koronavirüsle mücadelede 35 yaş üstü kişilerin aşılanmasına başlandı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, dün yaptığı açıklamada, aşı programına 35 yaş üstü kişilerin de alındığını duyurdu. Bu kapsamda sistem üzerinden randevularını alanlar, Ankara Şehir Hastanesi’ne geldi. Hastanede sırası gelenlere Covid-19 aşıları uygulandı. Aşı yaptırmak için hastaneye gelen Meltem Aydın, "Vatandaşlarımız direkt aşılarını olmaya gelsinler. Beklemeye gerek yok çünkü sağlığı riske atmaya hiç gerek yok. Çalışmalar ortada" dedi.

37 MİLYON 711 BİN 595 AŞI YAPILDI 

Öte yandan Sağlık Bakanlığı'nın 'covid19asi.saglik.gov.tr' sitesinde yer alan anlık verilere göre, saat 12.10 itibarıyla uygulanan aşı miktarı, 37 milyon 711 bin 595 oldu. 

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

 

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber