Ankara'da 35 yaş üstü kişiler aşılanıyor

Ankara'da ülke genelinde olduğu gibi, koronavirüsle mücadelede 35 yaş üstü kişilerin aşılanmasına başlandı.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, dün yaptığı açıklamada, aşı programına 35 yaş üstü kişilerin de alındığını duyurdu. Bu kapsamda sistem üzerinden randevularını alanlar, Ankara Şehir Hastanesi’ne geldi. Hastanede sırası gelenlere Covid-19 aşıları uygulandı. Aşı yaptırmak için hastaneye gelen Meltem Aydın, "Vatandaşlarımız direkt aşılarını olmaya gelsinler. Beklemeye gerek yok çünkü sağlığı riske atmaya hiç gerek yok. Çalışmalar ortada" dedi.
37 MİLYON 711 BİN 595 AŞI YAPILDI
Öte yandan Sağlık Bakanlığı'nın 'covid19asi.saglik.gov.tr' sitesinde yer alan anlık verilere göre, saat 12.10 itibarıyla uygulanan aşı miktarı, 37 milyon 711 bin 595 oldu.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


MUHARREM AYI MESAJLARI: En güzel, anlamlı, dualı, resimli Hicri yılbaşı mesajları ve Muharrem ayı mesajları sözleri

Doğum günü pastası kana bulandı! Pastane çıkışı silahlı saldırıya uğradı

BARAJ DOLULUK ORANLARI 15 HAZİRAN: İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa baraj doluluk oranları nedir? Ömerli, Akyar, Ürkmez barajı son durum

Zonguldak’ta TEM ekiplerinden operasyon: 3 tutuklama

Meteoroloji uyardı! Yağış gidiyor, sıcak hava geliyor
