Antalya'da ormana giren Ruslar, polisi alarma geçirdi

Antalya'da 1'i kadın 2 kişinin, Tünektepe'de ormanlık alana doğru tırmanması, polisi alarma geçirdi. Kısa sürede bölgeye polisler sevk edildi. Bölgede 1 saate yakın inceleme yapan ekipler, Rus olduğu belirlenen 2 kişiyi polis merkezine götürdü.
Olay, öğle saatlerinde, Konyaaltı ilçesi Tünektepe mevkisinde meydana geldi. Yurdun çoğu bölgesinde olduğu gibi Antalya'da da orman alanlarına girişin yasak olmasına rağmen 2 kişinin ellerinde poşetle alana doğru tırmandığını görenler, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulundu.
İhbar üzerine bölgeye Konyaaltı İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Yaklaşık 1 saat boyunca bölgede kamera ve dürbünle inceleme yapan ekipler, 2 kişinin teleferik direkleri altından Tünektepe'ye çıktığını belirledi. Şüphelilerin arkasından dağa tırmanan ekipler, uyarı yaparak aşağı inmesini sağladı.
Yapılan incelemede, 1'i kadın 2 kişinin Rusya vatandaşı olduğu ortaya çıktı. Pasaportları ve üzerindeki çantaları incelenen Ruslar, detaylı inceleme yapılmak üzere polis merkezine götürüldü.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


TOKİ'DEN 64 İLDE KURASIZ 20 BİN KONUT SATIŞI: TOKİ 20 Bin Konut Satışı Hangi İllerde Yapılacak?

Dikkat çeken veri: Havası en temiz ve kirli 10 şehrimiz

BU HAFTANIN CUMA HUTBESİ AÇIKLANDI (5 HAZİRAN 2026): Diyanet 5 Haziran Cuma Hutbesi Konusu Nedir? Hutbenin Tam Metni ve Konusu

DALTONLAR ÇETESİ LİDERİ - ÜYELERİ: Daltonlar Çetesi Kimdir? Can Polat Cinayetinde Daltonlar Çetesi Detayı!

Bursa'da kanlı tartışma: Karı-kocayı katletti
