Bakan Çavuşoğlu: Covid-19 testim pozitif çıktı

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, bugün yaptırdığı Covid-19 testinin pozitif çıktığını ve hastalığı hafif atlattığını duyurdu.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Bakan Çavuşoğlu, Twitter'daki hesabından yaptığı açıklamada "Bugün yaptırdığım Covid-19 testim pozitif çıktı. Hamdolsun, hastalığı hafif geçiriyorum. Çalışmalarıma ara vermeden bir süre evden devam edeceğim. Rabbim tüm hastalarımıza şifa versin" dedi.

Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


HSK KARARNAMESİ ATAMA İSİM LİSTESİ 12 HAZİRAN: Hakim ve Savcı atama kararları yayınlandı! Hakim ve savcı atama listesi sorgulama ekranı

Cumhurbaşkanı Erdoğan Edirne’de vatandaşlarla bir araya geldi

LGS GÜNÜ TOPLU TAŞIMALAR ÜCRETSİZ Mİ? 13 Haziran Cumartesi otobüs, İETT, metro, metrobüs, Marmaray ücretsiz mi, bedava mı?

7,5 MİLYON LİRALIK TUZAK! Yaşlı kadın servetini elleriyle teslim etti

Hazırlıklar tamam! LGS beslenme paketleri tek tek sıralara yerleştirildi
