Bakan Çavuşoğlu: Covid-19 testim pozitif çıktı

Bakan Çavuşoğlu: Covid-19 testim pozitif çıktı
Kaynak: DHA

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, bugün yaptırdığı Covid-19 testinin pozitif çıktığını ve hastalığı hafif atlattığını duyurdu.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Bakan Çavuşoğlu, Twitter'daki hesabından yaptığı açıklamada "Bugün yaptırdığım Covid-19 testim pozitif çıktı. Hamdolsun, hastalığı hafif geçiriyorum. Çalışmalarıma ara vermeden bir süre evden devam edeceğim. Rabbim tüm hastalarımıza şifa versin" dedi.

Bakan Çavuşoğlu: Covid-19 testim pozitif çıktı

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber