Bakan Işıkhan'dan sosyal güvenlik sistemi açıklaması

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan sosyal medya hesabından sosyal güvenlik sistemine ilişkin paylaşımda bulundu. Işıkhan, 81 ilde erişilebilir ve sürdürülebilir hizmet sağlamak için çalışmaya devam ettiklerini belirtti.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 556 sosyal güvenlik merkezi ve 32 bin 715 personel ile nüfusun neredeyse tamamına yakınını koruma altına alan sosyal güvenlik sistemini daha etkin hale getirmek için çalışmaya devam ettiklerini bildirdi.
Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından sosyal güvenlik sistemine ilişkin paylaşımda bulundu.

"ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ"
Paylaşımında, 81 ilde erişilebilir ve sürdürülebilir hizmet sağlamak için çalışmaya devam ettiklerini vurgulayan Işıkhan, şunları kaydetti:
"556 sosyal güvenlik merkezimiz ve 32 bin 715 personelimizle nüfusumuzun neredeyse tamamına yakınını koruma altına alan sosyal güvenlik sistemimizi daha etkin, daha kapsamlı hale getirmek için çalışmaya devam ediyoruz. Bu başarı hikayesine katkı sağlayan başta kıymetli çalışma arkadaşlarım olmak üzere tüm paydaşlarımıza ve ilgili kuruluşlarımıza teşekkür ediyorum."
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Kötü koku ekipleri harekete geçirdi! Modacı evinde ölü bulundu

DİKKAT! AKOM Uyardı, Tarih Belli Oldu: Gök Gürültülü Sağanak Alarmı!

Türkiye şans oyunları tarihinde ilk! Rekor ikramiyeyi kazanan ilçe belli oldu

SAĞLIK BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI: 2026 Sağlık Bakanlığı 26 bin 673 personel alımı ne zaman? Kadro ve branş dağılımı belli mi?

YKS GİRİŞ BELGESİ SORGULAMA: ÖSYM ais 2026 YKS giriş belgesi erişime açıldı mı? AYT- TYT- YDT sınav belgesi nereden alınır?
