Bakan Soylu'nun başkanlığında güvenlik toplantısı yapıldı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun başkanlığında video konferans yöntemiyle Karadeniz Bölgesi Emniyet ve Asayiş Toplantısı gerçekleştirildi.
Bakanlığın Twitter hesabından yapılan paylaşımda, video konferans yöntemiyle düzenlenen üçüncü bölge güvenlik toplantısından fotoğraflara yer verildi.
Toplantıda Bakan Soylu'ya, İçişleri Bakan Yardımcıları Muhterem İnce, Mehmet Ersoy, Tayyip Sabri Erdil ve İsmail Çataklı, Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin, Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş, Sahil Güvenlik Komutanı Tuğamiral Ahmet Kendir, İller İdaresi Genel Müdürü Ali Çelik ve Göç İdaresi Genel Müdürü Abdullah Ayaz eşlik etti.
Video konferans yöntemiyle Amasya, Artvin, Bolu, Çorum, Giresun, Gümüşhane, Kastamonu, Ordu, Rize, Samsun, Sinop, Tokat, Trabzon, Zonguldak, Bayburt, Bartın, Karabük ve Düzce'ye bağlanan Soylu, bu illerin valisi, il jandarma komutanı, il emniyet müdürü ve il göç müdürleriyle görüştü.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


12. YARGI PAKETİ MECLİS'E GELİYOR: Adalet Bakanlığı 12. Yargı Paketi Meclis'ten Geçti Mi, Ne Zaman Geçecek? Af Çıkacak Mı?

Çocukluk hayali için işinden vazgeçti: O artık dolmuş şoförü!

LGS PUAN HESAPLAMA 2026 | LGS net hesaplama nasıl yapılır? LGS'de 3 yanlış 1 doğruyu götürür mü? LGS baraj puanı, katsayı listesi

Piknik masasına davetsiz misafir: Bozayı ile kahvaltı keyfi...

BU PAZAR BABALAR GÜNÜ MÜ? 2026 Babalar Günü Ne Zaman? Bu Hafta Mı Haftaya Mı? İşte Hediye Örnekleri
