Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 17 Ağustos paylaşımı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 17 Ağustos 1999 Depremi'nde hayatını kaybeden vatandaşlar için taziye mesajı yayımladı.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda "17 Ağustos 1999 Depremi'nde hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet diliyor, aradan geçen 23 yıla rağmen acıları hiç dinmeyen yakınlarının hüznünü yürekten paylaşıyorum. Bir daha aynı trajedilerle sınanmamak için yürüttüğümüz çalışmalara kararlılıkla devam edeceğiz" dedi.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


SON DAKİKA: DEPREM Mİ OLDU, NEREDE? 12 Haziran AFAD ve Kandilli Son Depremler Listesi

Evini ateşe verdi, komşuların ihbarı felaketi önledi!

12 HAZİRAN CUMA NAMAZI SAATLERİ: Cuma Namazı Saat Kaçta Kılınacak? İstanbul, Ankara, İzmir Namaz Vakitleri

TOKİ 64 İLDE KONUT SATIŞI BAŞLIYOR! TOKİ 20 Bin Konut Satışı Hangi İllerde Yapılacak? TOKİ Konut Satışı Yapılacak İl Listesi

Şifreleri çözüldü! Toprağa verilen Ayşe Koparan'ın mesaj trafiği incelenecek