Demirtaş'tan Madımak mesajı

Demirtaş'tan Madımak mesajı

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, 2 Temmuz 1993'teki Sivas Katliamı'nn 22. Yılı nedeniyle yayınladığı mesajda, "Madımak katliamına dair 22 yıla rağmen samimi bir yüzleşme ve özür yaşanmadı" dedi.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Hakların Demokratik Partisi (HDP) Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Madımak Katliamı'nın 22'nci yıl dönümü nedeni ile bir açıklama yaptı. Sosyal paylaşım sitesi Twitter üzerinden yayımladığı mesajında Demirtaş, Sivas Olayları'na dair samimi bir yüzleşme yaşanmadığını ve özür dilenmediğini belirterek "Aradan geçen 22 yıla rağmen samimi bir yüzleşme ve özür yaşanmadı Madımak katliamına dair. Acı o nedenle her dem taze. Hasretle anıyoruz" dedi.

 

 

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin
Sıradaki Haber
Sıradaki Haber