Hastane kapısında doğum yaptı

Sancaktepe'de sancıları tuttuğu için eşi tarafından hastaneye götürülen hamile kadın, inemeyince gelen doktorlar tarafından hastane kapısında araçta doğum yaptırıldı.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Olay, Sancaktepe Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Eğitim ve Araştırma Hastanesi önünde meydana geldi. Adı öğrenilemeyen kadın, doğum sancıları tutunca eşi tarafından araçla hastaneye doğru yola çıktı. Hastanenin önüne geldikleri sırada kadın araçtan inemedi.
ANNE İLE BEBEĞİN DURUMU İYİ
Bunun üzerine hastaneden çıkarak gelen doktorlar, kadına araçta doğum yaptırdı. Hastanede tedavi altına alınan kadın ile bebeğinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Sağlık çalışanlarının koşuşturmaları ve bebeği kucaklayarak hastaneye götürmeleri bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


TTK KURA ÇEKİMİ SONUÇ SORGULAMA: Türkiye Taşkömürü Kurumu Kura Sonuçları Açıklandı Mı? Sonuçlar Nereden Öğrenilir?

Üniversite sınavında bir ilk: Öğrencilere beslenme paketi dağıtılacak

HAFTA SONU TATİLİ YILLIK İZİNDEN DÜŞER Mİ? Haftalık izin (Cumartesi-Pazar) Yıllık İzinden Sayılıyor Mu? Yargıtay'dan Emsal Karar...

BURSA SU KESİNTİSİ 10 HAZİRAN: Bursa Orhangazi’de sular ne zaman gelecek? 24 saatlik su kesintisi yaşanacak!

Tarihi Direkli Kaya'yı spreyle boyadılar
