ABD'de inanılmaz sosli sandviç yeme yarışması
ABD'nin Bağımsızlık Günü kutlamalarında geleneksel sosisli sandviç yeme yarışması da yapıldı. New York'taki Coney Adası'nda düzenlenen yarışmanın erkeklerdeki galibi 61, kadınlardaki galibi ise 34 sandviç yedi.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Fransa, İsrailli Bakan Smotrich’in ülkeye girişini yasakladı

'Vize' krizine 'bilet' krizi eklendi! Dünya Kupası öncesi İran açıkladı: ABD iptal etti...

Tokyo kapılarına dayandı! ‘Ayı’ alarmı sonrası 100 okulda eğitime ara verildi…

Filipinler’i vuran 7.8 büyüklüğündeki depremde can kaybı 41’e yükseldi

Tahran’da, ABD-İsrail saldırılarına ilişkin fotoğraf sergisi açıldı